Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان سربندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای دستوالعملها و بخشنامه ها به منظور پیشگیری و کنترل این بیماری و اولویت سلامت در جامعه، کلیه ۴۵  فروشگاه و نمایندگی های شرکت در سراسر کشور تعطیل و همچنین ترخیص اجناس مشتریان عمده نیز میسر نگردید و باعث عدم تحقق درآمدهای پیش بینی شده در این ایام پرفروش و فرآیند تامین و راه اندازی، گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کارخانجات نساجی بروجرد در ادامه اجرای طرحهای توسعه و نوسازی خود از زمان واگذاری به بخش خصوصی به منظور حفظ اشتغال موجود و اشتغالزایی حدود ۴۰۰ نفر، از سال ۹۶ اقدام به خریداری دستگاههایی برای خط ریسندگی پنبه ای ظریف برای پارچه های صادراتی و خط رنگ و چاپ عرض سه متر نمود.

مدیر نساجی بروجرد گفت: با توجه به شروع تحریمهای ظالمانه و افزایش نرخ ارز، افزایش هزینه های خرید دستگاههای طرح توسعه را به دنبال داشت و باعث صرف کلیه درآمدهای شرکت در این بخش گردید اما علی رغم همه فشارهای مالی، با برنامه ریزیهای انجام گرفته توسط هیات مدیره و تلاش جمعی همکاران و حمایتها و مساعدتهای مدیران و مسوولین استان و شهرستان شاهد افزایش تولید سالانه از ۱۱ به ۱۸ میلیون متر پارچه و نصب بیش از ۵۰ درصد ماشین آلات طرح توسعه و نوسازی در سال ۹۷ و ۹۸ بوده و با افزایش اشتغالزایی ۱۳۰ نفر در مرحله اول توسعه، به عنوان واحد برتر صنایع نساجی و پوشاک کشور در سال ۹۷ معرفی گردید.
سربندی افزود: سرویس و اورهال در کلیه واحدهای کارخانجات در پایان اسفند و فروردین ماه انجام گرفته و امیدواریم با یاری خداوند متعال و حمایت مدیران و مسوولین استان و شهرستان و بهبود شرایط بازار و تامین نقدینگی و مواد اولیه، فعالیت این شرکت در سال جهش تولید از سر گرفته خواهد شد و شاهد راه اندازی دوباره خطوط تولید و تکمیل و بهره برداری از طرحهای توسعه و اشتغالزایی در این واحد عظیم تولیدی و برند ملی ارزشمند ایران اسلامی باشیم.

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات جدید برای افزایش فروش در بخش فروشگاهی راه اندازی ۲ فروشگاه جدید پارچه و کالای خواب در بروجرد و اهواز از ابتدای امسال می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا کارخانجات نساجی بروجرد از ابتدای امسال به دلیل نبود سرمایه درگردش و کمبود مواد اولیه و نداشتن فروش کلیه ۹۵۰ کارگر خود را تعدیل و برای گرفتن بیمه بیکاری معرفی کرده است.

هم اکنون مدیران این شرکت در حال رایزنی با مسئولان استانی و کشوری برای گرفتن وام و سرمایه در گردش برای فعالیت دوباره و بازگشت به کار کارگران هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیکاری جامعه سرمایه نساجی نقدینگی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نساجی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • طرح تامین مالی تولید وزیرساخت‌ها درشورای نگهبان تایید شد
  • افزایش ۳۰ درصدی سرمایه گذاری در صنعت نساجی و پوشاک