Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:06:57 GMT

طرح هادی ۴۲ روستای مراغه بازنگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۱۹۵۲

طرح هادی ۴۲ روستای مراغه بازنگری می‌شود

حمید شکری روز یکشنبه در نشست طرح هادی روستایی مراغه افزود: این طرح در راستای ارتقای کیفیت طرح های هادی روستایی با مشارکت نظام مهندسی ساختمان این شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای نقشه برداری هوایی و زمینی از این روستاها از سوی سازمان نظام مهندسی و با نظارت و تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری اضافه کرد: همراهی و همکاری نظام مهندسی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می تواند زمینه ساز ایجاد تحول در عرصه عمران روستایی شهرستان شود.

معاون عمرانی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: در راستای تسریع در روند اجرای بازنگری طرح های هادی روستایی، نقشه های تهیه شده از این روستاها به تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد رسید.

نقی مسکینی افزود: با اجرای این طرح، مسیر و محدوده توسعه هر روستا نیز برای تسهیل در روند اجرای طرح های عمرانی در آینده ترسیم و تعیین می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی و تعدد روستاهای بخش سراجو، اجرای بازنگری در طرح های هادی روستایی در روستاهای این بخش بیش از پیش ضروری است و برنامه ریزی برای این امر انجام می شود.

رییس نظام مهندسی ساختمان مراغه نیز در این جلسه گفت: در راستای اجرای بازنگری طرح هادی روستاهای این شهرستان، تاکنون نقشه برداری از ۲۶ روستا به صورت کامل انجام شده است.

نوتاج عباسی افزود: در این طرح، محدوده توسعه روستاها مشخص و تعیین شده و به تایید نهایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برسد.

احمدیان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه نیز گفت: اجرای بازنگری در طرح هادی روستایی زمینه ساز تسهیل در اجرای طرح های عمران روستایی این بنیاد خواهد بود.

شهرستان مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی مسکن مراغه هادی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هادی روستایی نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر کل بنیاد مسکن مازندران در آیین افتتاح طرح هادی روستای سنگ نیشت سوادکوه گفت:بیش از ۹۰۰ طرح هادی روستایی در سطح استان در حال اجراست.

علی اصغر احمدی با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی در سوادکوه همزمان با هفته حساب ۱۰۰ امام، به اهالی روستا‌های سوادکوه ارائه شد، افزود: با همراهی و پای کار بودن اهالی روستا، اعضای شورا و دهیار، این طرح به طول۹۰۰ متر و اعتباری بیش از بیست میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.


مدیر کل بنیاد مسکن مازندران نقش مشارکت مردم در انجام طرح های روستایی را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت در اجرای طرح آسفالت ۴۵۰۰متر مربع به همت اهالی روستای سنگ پشت بخش زیراب، با انجام عقب نشینی‌های لازم محقق شد.

احمدی با بیان اینکه در هفته حساب ۱۰۰ امام، بیش از دو هزار واحد نهضت ملی مسکن افتتاح شد ،همچنین ارائه تسهیلات به ۱۵ هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن را از مهمترین برنامه های این اداره کل برشمرد که تاکنون ده هزار واحد مسکونی به بانک‌ها معرفی شده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران  همچنین گفت: با توجه به جمعیت پذیر بودن استان، شورای مسکن آمادگی دارد تا در صورت تامین زمین از سوی منابع طبیعی، چندین برابر طرح‌های فعلی مسکن را در برنامه داشته باشد.

احمدی،صدور بیش از ۲۵ هزار جلد سند برای واحد‌های های روستایی و شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت را از مهمترین خدمات دولت در استان وشعار سال مقام معظم رهبری را حکمی عملیاتی و قطعی برای مدیران دانست که باید جدی گرفته شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران
  • پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی