Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:38:50 GMT

۱۰ کیلوگرم موادمخدر در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۲۲۹۱

۱۰ کیلوگرم موادمخدر در کرمانشاه کشف شد

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از اطلاع از ورود یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر به شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و بااستفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی کامیون موردنظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه افزود: همکاران ما در بازرسی از کامیون توقیفی موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای در داخل بطری های آب معدنی و در کابین راننده جاساز شده بود، شدند.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری راننده کامیون از معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی همچنین از کشف ۸۵ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت همچنین پنج باند تهیه و توزیع منهدم و ۳۳ دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر نیز توقیف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در پایان گفت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس گزارش کنند.

میزان کشفیات موادمخدر استان کرمانشاه در سال گذشته نیز توسط پلیس به بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم رسیده است.

برچسب‌ها مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا پلیس مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان ششتمد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ششتمد حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن به سبزوار به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد تقی قربانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با بررسی‌های دقیق و در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند ۲ متهم موردنظر اقدام به بلعیدن موادمخدر کرده اند که با انجام اقدامات پزشکی ۲ کیلوگرم تریاک از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار