Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان در تشریح مصوبات نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: مقرر گردید نرخ هزینه های فوق برنامه آموزشی و پرورشی در مدارس هیات امنایی و وابسته در سال تحصیلی آینده (۱۴۰۰_۱۳۹۹) مطابق قبل اخذ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی بابیان اینکه ۲۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان در مدارس غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند افزود: استان کرمان در این زمینه رتبه دوم کشوری را پس از تهران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ارتقا جذب مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی را خواستار شد و گفت: براساس گزارش اداره کل نوسازی مدارس، استان کرمان در س

ال ۹۸ تعهد خیرین ۱۰۰ میلیارد تومان بود و ۴۰ درصد آن تحقق پیدا کرده است و در سال ۹۹ پیش‌بینی شده  این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

استاندار کرمان با اشاره به فضاهای آموزشی که قابلیت تغییر کاربری به تجاری دارند، بیان کرد: از سال ۹۶ تا پایان سال ۹۸ معادل ۳۷ ملک آموزش و پرورش استان تغییر کاربری داده شده و در بخشی از آنها ۱۳۰ واحد تجاری ساخته شده و بقیه آنها باید احداث شود.

وی اعلام کرد: ۱۳۴ ملک دیگر دارای سند هستند و موقعیت تجاری دارند و باید تغییر کاربری داده شوند‌.

وی به ساماندهی و بهره‌برداری بهینه از اردوگاه‌های شهید باهنر و شهید رجایی اشاره و بیان کرد: مقرر شد کارگروهی با مسئولیت معاون عمرانی استاندار و با عضویت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شهرداری کرمان موضوع را ارزیابی و پیشنهاد اجرایی مناسبی در جلسه آینده شورا ارائه کنند.

استاندار کرمان افزود در این جلسه مصوب شد برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم، متناسب با پروتکل‌های کنترل بیماری کووید۱۹ برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان فدایی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از ادامه توزیع شیر رایگان در بین ۱۳۴ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی دولتی شهری و روستایی استان مرکزی به صورت دو نوبت در هفته خبر داد.

آن طور که مولوی می‌گوید این برنامه پس از هفت سال تعطیلی دوباره از آذر ماه گذشته راه اندازی شد. هدف از این اقدام، پیشگیری از سوء تغذیه و ارتقاء سلامتی دانش آموزان و ترویج فرهنگ مصرف شیر است.

او افزود: این اقدام با توجه شخص رئیس جمهور همراه بود که وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و استانداری‌های سراسر کشور را به توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی الزام کردند.

مولوی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در استان در نظر گرفته شده است، گفت: تامین این اعتبار کار کمی نیست ولی مهمتر از آن، توزیع دقیق و کارشناسی است تا شیر ناسالم به دست دانش آموزان نرسد.

دیگر خبرها

  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • تغییر تقویم آموزشی در انتظار تایید مجلس/آغاز سال تحصیلی براساس شرایط آب‌و هوایی
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است