Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@04:10:11 GMT

غربالگری جدید در استان‌ها آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۲۶۰۱

غربالگری جدید در استان‌ها آغاز شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: آمارهای کادر درمانی کشور هر روز خوشحال کننده‌تر بوده است. هم بستری‌ها کمتر شده و هم بستری‌هایی که حالشان خطرناک بوده کاهش پیدا کرده است. همه اینها بسیار مغتنم است که ناشی از همکاری مردم و تلاش کادر درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در جلسه ما وزارت بهداشت مسائلی را مطرح کرد مبنی بر اینکه با شیوه‌های جدید هم غربالگری ادامه می‌بابد و هم شناسایی مبتلایان دنبال می‌شود و هم درباره درمان کارهایی صورت می‌گیرد.

روحانی با بیان اینکه غربالگری جدید شروع شده است، گفت: بر این مبنا بعد از آنهایی که تست‌شان مثبت شده است سراغ افراد نزدیک به فرد مبتلا می‌روند و از آنها تست می‌گیرند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: قرار است از تست «آنتی بادی» هم استفاده شود.

وی ادامه داد: سبک زندگی ما بگونه‌ای است که شرایط جدید برای ما سخت‌تر شده است زیرا ما اجتماعات زیادی داریم و همه این اجتماعات تعطیل شده است. یکی از شرایطی که کار را سخت‌تر کرده ماه رمضان است که در پیش داریم.

ادامه دارد...

357 / 357 حسن روحانی دولت کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن روحانی دولت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانی جهادی خوی درگذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو از روحانیون جهادی شهرستان خوی در سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.

وی از روحانیون جهادی شهرستان خوی بود که‌در زلزله خوی به صورت جهادی وارد میدان شده و برا کودکان زلزله زده برنامه های شاد اجرا می کرد.

وی همچنین در عرصه تبیین و برگزاری مراسم شهدا فعال بود.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد