Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:11:41 GMT

برگزاری کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در سنندج

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۲۹۱۱

برگزاری کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در سنندج

ایسنا/کردستان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری کنسرت آنلاین موسیقی کردی "گولان" در پردیس سینمایی بهمن سنندج از اول تا سوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

امین مرادی امروز(31 فروردین) در جمع خبرنگاران، با اشاره به ادامه فعالیت های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در دوران کرونا با استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و برای تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت و ایثارگری های این قشر کنسرت موسیقی گولان به صورت زنده و آنلاین در سنندج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری سه شب کنسرت آنلاین موسیقی کردی با عنوان "گولان" در سالن خالی از جمعیت پردیس سینمایی بهمن سنندج، افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته از اول تا سوم اردیبهشت ماه سه شب کنسرت آنلاین موسیقی کردی گولان در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: کمال صفی خانی و عادل نادری با همراهی گروه موسیقی "ئه وین" و سعدالله نصیری با همراهی گروه موسیقی "ژوانا" اول تا سوم اردیبهشت راس ساعت 21 به صورت آنلاین برای علاقه مندان به موسیقی کردی اجرا می کنند.

مرادی ذکر کرد: در جریان برگزاری کنسرت موسیقی آنلاین کردی گولان روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه کمال صفی خانی با همراهی گروه موسیقی ئه وین راس ساعت 21 اجرا خواهند داشت، روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه سعدالله نصیری با همراهی گروه موسیقی ژوانا اجرا می کنند و در نهایت روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه نوبت به اجرای عادل نادری با همراهی گروه موسیقی ژوانا خواهد رسید.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای پخش این کنسرت از بستر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، افزود: این کنسرت موسیقی از طریق کانال اینستاگرام پردیس سینمایی بهمن سنندج به آدرس @cinemabahman_official و همچنین صحفه آپارات حوزه هنری انقلاب اسلامی پخش زنده می شوند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در راستای پوشش این کنسرت از طریق شبکه های اجتماعی داخلی، افزود: هماهنگی های لازم در این خصوص در دست اقدام است و در صورت تامین زیرساخت های لازم پخش این کنسرت موسیقی از طریق شبکه های داخلی نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می شوند.

مرادی با اشاره به اهمیت و جایگاه هنر موسیقی در بین مردم، افزود: موسیقی کردی دارای غنا و جایگاه ویژه ای است و به همین دلیل همواره از سوی اقشار مختلف مردم مورد توجه و پیگیری قرار گرفته و انتظار می‌رود این اقدام حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز همچون سایر فعالیت ها با همراهی و استقبال مردم مواجه شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برای تولید اثر در روزهای کرونایی در کشور، عنوان کرد: خوشبختانه همه فعالان فرهنگ و هنر در استان کردستان در این روزها احساس مسئولیت کرده و با هنر و توان خود به تولید آثار پرداخته اند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به دیگر فعالیت ها و اقدامات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در روزهای کرونایی، یادآور شد: ضبط و پخش پیام 20 هنرمندان شاخص کرد برای تشویق مردم جهت ماندن در خانه، انتشار فراخوان جشنواره هنرمندانه در خانه بمانیم در رشته های مختلف و پخش فیلم های کوتاه فیلمسازان کردستانی در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان از جمله فعالیت های انجام شده از سوی حوزه هنری استان به شمار می رود.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر برنامه شعر خوانی جمعی از شاعران برجسته کردستانی در قالب شب شعر «ئیواره شیعریک بوو ئه م روژانه» ضبط شده و هم اکنون در بستر شبکه های اجتماعی در حال توزیع و نشر است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلفی را برنامه ریزی کرده است و انشالله به موقع این فعالیت ها نیز اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسیقی استانی فرهنگی و هنری رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان پردیس سینمایی بهمن سنندج هماهنگی های صورت همراهی گروه موسیقی استان کردستان شبکه های اجتماعی کنسرت موسیقی سوم اردیبهشت اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر

 هنرمندان شهرستان آذرشهر آثار هنری خود را با مفاهیم دینی و ارزشی، جبهه‌ مقاومت انقلاب اسلامی و عملیات وعده‌ صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم سفاک صهیونیستی به تصویر کشیدند.

این رویداد هنری به همت بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آذرشهر برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده