Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه‌های جهادی ناحیه جوادالائمه(ع) سپاه البرز از تولید و توزیع ۱۰۰ هزار ماسک توسط نیروهای جهادی در مناطق محمدشهر و ماهدشت کرج خبر داد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

جمال دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی برای مقابل با کرونا در جنوب کرج،اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالیت‌های مختلفی از سوی گروه‌های جهادی ناحیه جواد الائمه در راستای پیشگیری و مبارزه با این ویروس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه بیش از 170 هزار ماسک در قم تولید می‌شودیک میلیون ماسک توسط کمیته امداد استان مازندران تولید شدتولید روزانه هزار ماسک در مسجد جامع رجایی شهر استان البرز + تصاویر

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از ملزومات مورد نیاز پیشگیری از این ویروس ماسک است و در روزهای ابتدای شیوع کرونا با کمبود آن روبرو بودیم، 36 کارگاه تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی محمد شهر و ماهدشت راه اندازی و تا کنون صد هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

مسئول گروه های جهادی ناحیه جوادالایمه (ع)  با اشاره به اینکه در این ایام 12 هزار بسته اقلام بهداشتی بین خانواده ها توزیع شد، بیان کرد: همچنین از 9 اسفند عملیات ضد عفونی کردن معابر، مساجد، مدارس و اماکن مذهبی توسط هزار و 500 نفر در قالب 40 گروه جهادی آغاز و تا کنون ادامه دارد.

دانشور از غربالگری 159 هزار و 297 نفر به صورت تلفنی توسط خواهران بسیجی این ناحیه خبر داد و تصریح کرد: همچنین از هزارو 106 خانوار  و 213 واحد صنفی نیز به صورت حضور توسط جهادگران ما مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ده هزار بروشور آموزشی، خاطر نشان کرد: در حوزه آموزشی نیز، آموزش چهره به چهره برای چهل هزار نفر انجام شد و ماسک و دستکش نیز بین این افراد توزیع شد.

دانشور در خصوص کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر، عنوان کرد: در این ایام 5 هزار سبد معیشتی تهیه و بین محرومین و نیاز شهر به ترتیب اولویت توزیع شد.

انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا گروه های جهادی هزار ماسک توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان