Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی گودرزی مدافع نیم فصل اول آلومینیوم اراک و کنونی باشگاه سرخپوشان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص تمرینات این تیم گفت: تمرینات ما اینترنتی شده در گروهی که در واتساپ داریم، تمرینات را برای مربیان می‌فرستیم. با آقای عنایتی در صبا هم بازی بودم و ایشان خیلی باشخصیت است و جزو مربیانی است که علاوه بر اینکه کار کردن با او سخت نیست بلکه لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص جدایی از باشگاه آلومینیوم اراک گفت: بعد از اینکه محمود فکری از باشگاه جدا شد، من نیز جدا شدم. آقای فکری دین داشت به گردن ما و زشت بود که ما در تیم بمانیم. من توی اراک 18 بازی کردم و جزو بهترین بازیکنانشان از لحاظ آمار و ارقام بودم ولی خب مشکلاتی داشتیم که از لحاظ فکری بهم نمیخوردیم و شرایط طوری بود که نباید در این تیم ادامه می‌دادم. کسی زحمات ما را در زمین نمی‌دید. مطالبماتم را هنوز دریافت نکرده‌ام. مدیرعامل باشگاه به چیزی که قول داد عمل نکرد و قرار بود 30درصد پولمان را بدهند که اینطور نشد و جدای از این 30درصد، می‌خواهم بابت کل مطالباتم شکایت کنم.

گودرزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر از حاج محمود فکری که همیشه به من لطف داشته و اطمینان دارد و هر جا که بوده، با ایشان کار کردم. الان هم خوشحالم که با رضا عنایتی کار می‌کنم و از ته قلبم دوست دارم با این تیم موفق شویم و روزی این باشگاه را در لیگ برتر ببینیم. امیدوارم نظارت بر لیگ یک نیز بیشتر شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک آلومینیوم اراک علی گودرزی سرخپوشان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • ببینید | سیتی ۱ (۳) - (۴) ۱ رئال: حذف پپ به‌دست بهترین‌هایش!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم