Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:46:43 GMT

کشف لوازم خانگی قاچاق و دستگیری ۵ سارق در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۳۵۹۲

کشف لوازم خانگی قاچاق و دستگیری ۵ سارق در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بهار حین گشت زنی در محور اصلی همدان به سنندج به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد این محموله در یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و به قصد انتقال به استان‌های غربی حمل می‌شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۵ سارق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از دستگیری ۵ سارق با ۱۰ فقره سرقت طی چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان بهار بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با استفاده از اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی سارقان را شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه ۵ سارق سابقه دار را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی، به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس آگاهی خودرو فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان بهار ۵ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد