Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام  سید کاظم موسوی روز یکشنبه با بیان اینکه پس از مهار ناآرامی در زندان  پرونده مسببین حادثه در شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل شد گفت: افراد دستگیر شده مجرمین حرفه‌ای و دارای سابقه کیفری می باشند .

رییس کل دادگستری استان فارس گفت: این افراد علاوه بر کمک به موضوع التهاب در زندان تلاش داشتند از طریق دستگاه کوادکوپتر که برای تصویربرداری های هوایی مورد استفاده قرار می گیرد، مواد مخدر نیز به داخل زندان انتقال دهند که نقشه آنها بر ملا و این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پرونده این افراد در مرحله تحقیقات است و تأکید شده تا پرونده به صورت ویژه و در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

  ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز در فروردین ماه امسال با اشراف اطلاعاتی و آمادگی کامل نیروهای انتظامی و حفاظت زندان مهار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس انقلاب زندان شناسایی و دستگیر مواد مخدر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که دو نفر با سلاح گرم(کلت کمری) و سلاح سرد(قمه) درحال درگیری با متصدّی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه می باشند.

وی افزود: بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند که در این هنگام دو نفر اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور می شوند.

سرهنگ ضربت گفت: پس از اخطارهای مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و عدم توجه آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و یکی از اراذل و اوباش از ناحیه پا مجروح و دستگیر می شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه وضعیت اراذل و اوباش مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه متواری شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک قبضه سلاح گرم (کلت کمری) به همراه 7 فشنگ مربوطه کشف و پرونده مقدماتی تشکیل شد، نأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی مواجه می شوند.

دیگر خبرها

  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • رهایی 44 پرونده قصاص درآذربایجان‌غربی در قالب پویش «به حرمت علی می بخشم»
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد