Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها با شیوع ویروس کرونا مصرف لباس‌های پزشکی از حالت عادی بیشتر شده است، در این حال بانوان جهادی قمی در قالب قرارگاه تداوم جهادی به تولید انبوه این لباس‌ها برای حفاظت کادر درمانی و پزشکی بیمارستان‌های قم پرداختند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، این روزها با شیوع ویروس کرونا مصرف لباس‌های پزشکی از حالت عادی بیشتر شده است، در این حال بانوان جهادی قمی در قالب قرارگاه تداوم جهادی به تولید انبوه این لباس‌ها برای حفاظت کادر درمانی و پزشکی بیمارستان‌های قم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش‌های بانوان جهادی در روزهای کرونایی + فیلمبانوان جهادی در محله پنجاه تومانی میناب تولید‌کننده ماسک شدند + فیلمجزئیات اقدامات سپاه کرمان در روستای سیل‌زده جهر؛ از حضور گروه‌های جهادی تا توزیع روزانه 1000 پرس غذای گرم

انتهای پیام/454/ش

R7854/P/S6,62/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول بسیج خواهران روستای بخ گفت: با همت بانوان روستای همت آباد نصرآباد دو سال قبل یک باب کارگاه قالیبافی جهت بافت قالی برای اماکن مذهبی تأسیس شد که تا کنون چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده است.

باخدایی افزود: با پیشنهاد جمعی از بانوان خیر و از دو سال پیش این کارگاه قالیبافی برای کمک به مفروش نمودن حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی آغاز شد. 

وی گفت: تا الان چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده که دو تخته از آن به سازمان حج و زیارت استان اهدا و دو تخته دیگر آن یه حسینیه‌ی همت آباد تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس