Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@19:45:43 GMT

11 ميليون قطعه جوجه ريزي در قائم شهر انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۴۰۸۷

11 ميليون قطعه جوجه ريزي در قائم شهر انجام شد

خبرگزاری اریا- مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر از جوجه ریزی 11 میلیون و 579 هزار قطعه ای در سالن های مرغداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درقائمشهر، مجید جعفری اظهار کرد: سال گذشته 11 میلیون و 579 هزار قطعه جوجه در سالن های مرغداری شهرستان قائم شهر جوجه ریزی شد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه این تعداد جوجه ریزی در 483 واحد مرغداری این شهرستان انجام شد، افزود: با این میزان جوجه ریزی، 21 هزار و 440 تن گوشت سفید در این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جعفری اظهار کرد: در حال حاضر 172 واحد مرغ گوشتی به ظرفیت 3 میلیون و 163 هزار و 660 قطعه در این شهرستان در حال فعالیت است.

 وی افزود: 16 واحد مرغ مادر با ظرفیت 406 هزار و 200 قطعه و یک کارخانه جوجه کشی با 14 دستگاه به ظرفیت 211 هزار و 680 قطعه در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

اری آریا-

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 11 میلیون قطعه جوجه ریزی قائم شهر انجام شد جوجه ریزی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه جوجه ریزی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ رضا بهراملو در دومین نشست قرارگاه امنیت غذایی امسال گفت: افزایش جوجه ریزی در مرغداری ها نشان از اراده لازم برای افزایش تولید گوشت مرغ در استان دارد.

وی افزود: سهم استان همدان از جوجه ریزی کشور معادل ۲/۱ درصد است که خوشبختانه با برنامه ریزی مدون ابلاغی تا این تاریخ ۷۰۸ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده که معادل صد در صد برنامه ابلاغی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی همدان تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق منطبق با نقشه راه تولیدات کشاورزی استان در ماههای آینده طبق جدول زمانبندی جوجه ریزی ها انجام خواهد شد و مشکلی در تامین گوشت مرغ استان نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه جوجه ریزی در همدان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان همدان
  • جوجه‌ریزی ۷۰۰ هزار قطعه‌ای در هفت روزه نخست سال در همدان
  • هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری
  • ۴۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کردستان طی سال گذشته
  • جوجه ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی
  • صادرات مرغ از سرگرفته شد