Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌ که پاسداری از جریان فرهنگی انقلاب یکی از ضرورت‌های اجرایی پلیس است، گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی وظایف ویژه‌ای را در حوزه اصناف و دیگر اماکن بر عهده دارد که با تغییرات اجتماعی جدید، ماموریت‌های جدیدی نیز بر وظایف قبلی آن افزوده می‌شود.

سردار «محمدرضا میرحیدری» صبح امروز 31 فروردین ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی یزد که با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان و پرسنل فرمانده انتظامی برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در این شرایط وظیفه پلیس و دیگر دستگاه‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی مهم و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تعامل مطلوب و سازنده نیروی انتظامی با دستگاه‌های اطلاعاتی، قضائی، سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: در حال حاضر باید در خصوص پاسداری از جریان فرهنگی انقلاب بیش از پیش برنامه ریزی و به این مهم توجه شود.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان یزد در بحران شیوع کرونا، گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی وظایف ویژه‌ای را در حوزه اصناف و دیگر اماکن بر عهده دارد که با تغییرات اجتماعی جدید، ماموریت‌های جدیدی نیز بر وظایف قبلی آن افزوده می‌شود.

سردار میرحیدری با بیان این‌ که مطالبات مردم در استان دارالعباده یزد، وظایف ما را مضاعف و سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و نیز حفظ هنجارهای اجتماعی، وظیفه خطیری است که پلیس اماکن باید با همکاری و کمک سایر دستگاه‌های مرتبط، ایفای نقش کند.

در پایان از زحمات سرهنگ «هادی کریمی» به عنوان رئیس سابق اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد قدردانی و سرهنگ «رضا زارع» به عنوان رئیس جدید این اداره در استان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد فرمانده انتظامي يزد اصناف اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی نود درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • کم‌کاری دستگاه‌ها دلیلی بر ترک فعل فراجا نیست
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد