Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از ستاره تمام نشدنی تیم فوتبال میلان تمجید ویژه‌ای کرد و دعوت از ماریو بالوتلی به اردوی آتزوری را هم رد نکرد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا در تمجید از ستاره سوئدی میلان گفت: از زلاتان به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان تمامی ادوار یاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من او را در سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌بینم. او هر کجا که رفته قهرمانی در لیگ را تجربه کرده و گل‌های زیادی هم به ثمر رسانده است. ابراهیموویچ این فصل هم در میلان خوب کار کرده است، اما نمی‌دانم که برنامه‌اش برای آینده چیست.

زلاتان ابراهیموویچ 38 ساله که در دوران حرفه‌ای درخشانش با تیم‌های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد به عناوین قهرمانی مختلف دست یافته است، تاکنون در 798 بازی آمار 478 گل زده را از خود برجای گذاشته است. ایبرا پس از دو فصل حضور در لس‌آنجلس گلکسی، در پنجره زمستانی اخیر با قراردادی 6 ماهه به میلان بازگشت و در همین مدت کوتاه در 10 بازی چهار گل برای روسونری به ثمر رسانده است.

موراتی: جذب مسی برای اینتر غیرممکن نیست/ شاید بتوان او را با مارتینس معاوضه کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین درباره شایعه احتمال پیوستن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به اینتر اظهار داشت: اگر ماسیمو موراتی هنوز رئیس باشگاه اینتر بود، با توجه به شناختی که از او دارم، باید بگویم سعی‌اش را برای به خدمت گرفتن مسی می‌کرد، درست همان کاری که برای جذب رونالدو نازاریو انجام داد که یکی از قدرتمندترین مهاجمان جهان بود و موفق شد او را به اینتر بیاورد. در رسانه‌ها می‌خوانیم که مسی در بارسلونا خیلی خوشحال نیست، اما شاید او خوشحال‌ترین فرد باشد اگر در بارسلونا بماند.

وی همچنین درباره مهاجم برشا که از ماه سپتامبر 2018 به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت نشده است، خاطرنشان کرد: اگر بالوتلی تنها به فوتبال فکر کند و کاری که باید را انجام دهد، درهای تیم ملی به روی او و خیلی از بازیکنان دیگر که به تیم ملی دعوت نشده‌اند، باز است. ماریو هم به مانند بازیکنان دیگر، کیفیت لازم را دارد، اما دعوت شدنش به تیم ملی بستگی به خودش دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو لیونل مسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو لیونل مسی روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ کریستیانو رونالدو لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد