Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی با ارسال نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواهان معافیت یا تخفیف هزینه‌های انبارداری کالاهای اساسی وارداتی به دلیل کرونا شد.

 

حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با ارسال نامه به اسلامی وزیر راه و شهرسازی با موضوع اعمال معافیت هزینه های انبارداری اظهار کرد: احتراماً با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور انجام مطلوب امور در بنادر و سازمان‌های ذی‌ربط و جلوگیری از بروز برخی تغییرات در امر تخلیه کالاها به ویژه کالاهای اساسی و آمادگی در تامین به موقع مواد اولیه واحدهای تولیدی و همچنین بارگیری کالاهای صادراتی پیشنهاد می‌شود در صورت صلاحدید، موضوع اعمال معافیت هزینه های انبارداری محموله‌های صادراتی و وارداتی و عدم اعمال جریمه های احتمالی برای کانتینرها از تاریخ 1 اسفند 1389 تا 31 اردیبهشت 1399 از سوی بنادر اعمال گردد و یا هزینه های انبارداری برای این قبیل کانتینرها مشمول تخفیف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسنیم

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزینه های انبارداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله حاتمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است

وی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بازار در اقلام کالاهای اساسی مورد رضایت مردم و مسئولین نیست و همه دستگاه‌های عضو باید به وظایف قانونی خود عمل کنند

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالاهای اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران از عموم مردم این شهرستان خواست چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی و قاطع شود.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازاربرای عرضه برخی محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد؛ گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند باید پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف پیگیری کنند.

کد خبر 6088093

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت