Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@20:43:01 GMT

تمرکز ما روی ورزشکاران رده سنی پایه است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۴۶۴۶

تمرکز ما روی ورزشکاران رده سنی پایه است

مربی آبهای آرام هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمرکز هیات روی بچه‌های نوپا است، گفت: با همکاری و تلاش هیات، سعی می‌کنیم جوانان بیشتری به قایقرانی جذب شوند و با آموزش آن‌ها پشتوانه خوبی برای این رشته در استان کرمانشاه ایجاد کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی جعفری ملی پوش اسبق تیم ملی کایاک و مربی فعلی هیات قایقرانی کرمانشاه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار جوانان هم استانی‌ام قرار دهم تا بتوانیم در آینده شاهد درخشش آن‌ها در مسابقات کشوری و نهایتا تیم‌های ملی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که مسئولین هیات انجام دادند، خداراشکر شرایط قایقرانی در کرمانشاه خیلی پیشرفت کرده و می‌توانیم جوانان بیشتری را جذب کنیم. خوب هیات نگاه خاصی به ما ورزشکاران باتجربه دارد و در برنامه‌های خود از ما استفاده می‌کند که جای خرسندی دارد و من هم به عنوان ورزشکاری که بیشتر عمرم را در قایقرانی سپری کردم، سعی می‌کنم مفید باشم و از تجربیاتم در جهت توسعه قایقرانی در کرمانشاه استفاده کنم.

جعفری در خصوص فعالیت‌هایش در قایقرانی استان کرمانشاه اظهار کرد: بیشتر تمرکزمان روی ورزشکاران در سن پایه است و با بچه‌های نوپا کار می‌کنیم. البته نیاز به وقت داریم و باید خیلی تلاش کنیم.

وی افزود: بچه‌های کرمانشاه نشان داده‌اند که توان و استعداد خوبی در قایقرانی دارند و ما هم تلاش می‌کنیم این استعدادها را پیدا کنیم و آموزش دهیم و به جایی برسانیم که بتوانند برای کرمانشاه و کشور افتخارآفرین باشند.

جعفری در خصوص تمرینات این روزهای قایقرانان کرمانشاه گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا تمرینات تعطیل شد. به هرحال مهمترین مسئله حفظ سلامتی ورزرشکاران است و باید برای این مهم به توصیه‌های بهداشتی عمل کنیم. بچه‌ها هم تا جایی که امکان دارد در منزل آمادگی بدنی خود را حفظ می‌کنند تا ببینیم شرایط کی به روال عادی برمی‌گردد تا بتوانیم برنامه‌هایمان را از سر بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی،  رئیس کارگروه علمی و عملیاتی نظام برنامه کنترل و کاهش اعتیاد شورای اجتماعی کشور در حاشیه بازدید از خانه سبز شهرداری مشهد (محل نگهداری متکدیان و کارتن خوابها) افزود: نقش‌آفرینی افراد صاحب دانش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، بسیار حائز اهمیت است.

ابوالحسن صفرپور افزود: طرح «مهرورزی» از طرح های خوب در حوزه پیشگیری از اعتیاد است که شهرداری مشهد به خوبی آن را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: این طرح، دارای رویکرد اجتماعی است و از این طریق به دنبال تربیت مربی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، به خصوص اعتیاد هستیم.

رییس کارگروه علمی و عملیاتی نظام برنامه کنترل و کاهش اعتیاد شورای اجتماعی کشور گفت: استقبال شهروندان از این طرح نشان می‌دهد که بدنه مردمی، تشنه کمک و نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و به دنبال این هستند که محله و شهر خود را از این آسیب‌ها پاک کنند.

صفرپور افزود: نقطه قوت طرح مهرورزی، ساماندهی و بهره‌گیری از ظرفیت افراد آموزش‌دیده در محلات و مساجد و مدارس است که باید با قوت ادامه یابد.

ظرفیت پذیرش گرمخانه شهرداری مشهد (خانه سبز) برای هر شب حدود ۲۰۰ نفر است و در این گرمخانه خدماتی از قبیل صرف غذا و خدمات بهداشتی ارائه می شود.

حدود ۹ هزار معتاد متجاهر کارتن خواب در مشهد وجود دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • ترکیه: تمرکز باید بر بحران انسانی در غزه باشد
  • ◄ تمرکز ستاد سفر بر کاهش حوادث جاده‌ ای
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • ۱۰ عادتی که باعث تمرکز و بهره‌وری بهتر شما می‌شوند
  • برای مهار تورم نباید تمرکز بر محدودیت افزایش حقوق باشد