Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@19:08:12 GMT

کانون امام خمینی زرنق ۵ هزار ماسک تولید کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۴۶۹۵

کانون امام خمینی زرنق ۵ هزار ماسک تولید کرد

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام خمینی گفت: تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی آن‌هم در این اوضاع بحرانی بار بزرگی را از دوش نظام سلامت برمی‌دارد.

«رحیم تمجیدی» در گفت , گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اظهار تاسف از کمبود ماسک آنهم از اولین ساعات انتشار خبر شیوع ویروس کورنا در کشور، گفت: گرچه این مساله قابل توجیه نیست و باید در زمان خود توسط مراجع ذی‌صلاح رسیدگی شود؛ اما فعلا باید نیروهای انقلابی در قالب کارگاه های جهادی با تولید این کالای اساسی و مورد نیاز مردم؛ کاستی‌ها را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام خمینی زرنق از توابع شهرستان هریس در تکمیل سخنان خود با اشاره به وظیفهء خطیر کانون‌های مساجد در این زمینه، افزود: با همکاری بچه‌های مسجد امام حسن عسکری (ع) زرنق همپای دیگر گروههای جهادی در سراسر کشور با تهیه کردن یک دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و مواد اولیه از اولین روزهای سال جاری اقدام به دوخت ماسک کردیم که تا کنون با رعایت تدابیر بهداشتی حدود ۵ هزار ماسک قابل شستشو تولید و در بین اهالی توزیع نمودیم.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با تشکر از همکاری خیرین زرنق و هریس در تامین هزینه‌های این کارگاه، گفت: البته در کنار ماسک تعدادی هم لباس مخصوص بیمارستانی (گان) برای استفادهء جهادگران و مدافعان سلامت تهیه کردیم و خوشبختانه اکنون تقریبا تمام اهالی منطقه یک عدد ماسک قابل شستشو در اختیار دارند ولی با توجه به نامعلوم بودن زمان اتمام این بیماری امیدواریم با اختصاص بودجه های دولتی بتوانیم همچنان چرخ این کارگاه را در حرکت نگهداریم.

 

تمجیدی در ادامه مصاحبه با بیان اهمیت پیشگیری در مقابل درمان، اضافه کرد: از اولین روزهای شیوع ویروس منحوس کورنا در کشور برای جلوگیری از ورود آن به منطقه، طرح گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را به صورت مداوم و هرچند روز یکبار با مواد و ابزارالات استاندارد زیر نظر کارشناسان مرکز بهداشت انجام می‌دهیم که به امید خدا تا ریشه‌کنی کامل کورنا این برنامه ادامه خواهد داشت.

 

او در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری از روند اجرای اقدامات پیشگیرانه در زرنق گفت: البته در کنار اقدامات فیزیکی برنامه های فرهنگی نیز برای بالابردن سطح اگاهی عمومی در مقابله با کورنا انجام داده‌ایم که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح غربال‌گری خانه به خانه - تهیه و نصب بنرهای آموزشی بهداشتی در محل‌های پرتردد - پخش فایل‌های صوتی و تصویری مربوط به کورنا در گروه‌های واتساپی و تلگرامی اهالی روستا و... اشاره کرد.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران

ویدئویی از حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران را مشاهده می‌کنید.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)