Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره جدیدترین وضع بازار خودرو، گفت: امروز نمایشگاه داران خودرو فعالیت خود را آغاز کردند. این بازار تاکنون شاهد افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودروها نسبت به معاملات قبل بود که دلیل آن بازگشایی نمایندگی‌های خودرو قبل از بازگشایی کار نمایشگاه داران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: نمایندگی‌ها از ۲۳ فروردین کار خود را آغاز کردند و محصولات خود را به صورت ویرایشی (کارتکس) به فروش رسانند. در این روش افرادی مجاز به خرید بوده‌اند که ۱۸ ماه از نمایندگی‌ها خرید نداشته‌اند و خودرویی تحویل نگرفته اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تشریح کرد: این دسته از افراد زمانی که خودرو خود را تحویل می‌گیرند ۳ میلیون تومان بیشتر آن را به نمایشگاه داران می‌فروشند که همین امر منجر به گران‌تر شدن خودروها شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه از قیمت خودروهای داخلی در بازار خبر داد و گفت: پراید ۱۱۱، ۶۵ میلیون تومان، پراید ۱۵۱، ۷۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ ساده ۱۲۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹، ۱۴۲ میلیون تومان، ساینا ۸۳ میلیون تومان، کوئیک دنده ۹۴ میلیون تومان است.

او ادامه داد: تیبا ۷۶ میلیون تومان، تیبا ۲، ۸۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای نیز به ۱۶۵ میلیون تومان رسید.
 

نام خودرو قیمت (تومان) پراید ۱۱۱ ۶۵ میلیون تومان پراید ۱۵۱(وانت) ۷۰ میلیون تومان پژو ۲۰۶ ساده ۱۲۶ میلیون تومان پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ ۱۴۲ میلیون تومان پژو ۴۰۵ ۷۲ میلیون تومان سمند ال ایکس ۷۴ میلیون تومان تیبا ۷۶ میلیون تومان تیبا ۲ ۸۷ میلیون تومان پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۱۶۵ میلیون تومان

قیمت برخی دیگر از خودروها نیز به شرح زیر است:

هایما s7 توربو | 405000000 تومان

پیکاپ دو کابین فوتون دیزل | 450000000 تومان

سوزوکی ویتارا 3 | 660000000 تومان

وانت آریسان | 77000000 تومان

کد خبر 502734 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی میلیون تومان پژو پژو ۲۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز،قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 846854 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید