Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم این نیرو مستقر در کنارک از قسمت های مختلف عملیاتی و عمرانی این یگان بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، در ادامه بازدیدهای خود از مناطق جنوبی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک، از قسمت های مختلف این منطقه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ابتدا با حضور در شهرک تکاوران حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) از نزدیک روند ساخت و بازسازی پروژهای عمرانی را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه ضمن بازدید از کارگاه کوهستان و دکل های اعتماد بنفس ویژه تکاوران دریایی، گفت:  تکاوران نیروی دریایی ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی نقش تعیین کننده‌ایی در سرنوشت جنگ داشتند.

امیر دریادار خانزادی تاکید کرد: خانواده نقش اساسی در آمادگی رزمی یگان‌های مسلح دارد و افزایش روحیه و رفاه خانواده های کارکنان نیروی دریایی ارتش در اولویت و اهداف اصلی این نیرو، است.

وی خاطرنشان کرد: خانواه بزرگ نیروی دریایی ارتش بدانند که در سایه تلاش همسران آنان آرامش و امنیت نصیب جامعه می شود و اگر همراهی آنان نباشد، مأموریت های محوله به خوبی به نتیجه نمی رسد.

بازدید از مراحل ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی، منازل سازمانی، مراکز و مهمانسراها، از دیگر برنامه های امیر دریادار حسین خانزادی در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش نیروی دریایی ارتش امیر دریادار منطقه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ارتش، با اشاره به پاسخ سخت نیروهای مسلح به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» را به فرمانده معظم کل قوا و مردم تبریک می‌گویم‌؛ زیرا طبق خواسته ملت ایران پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم‌ صهیونیستی داده شد و این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به روز ارتش، گفت: ۲۹ فروردین روز خجسته‌ای است که آن را به عنوان روز تبلور ارتش می‌شناسیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی با ارتش شاهنشاهی تفاوت بسیاری دارد؛ زیرا ارتش جمهوری اسلامی منبعث از نهضت و انقلاب اسلامی است.

در حال به روز رسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم
  • اذعان قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • دریادار ایرانی: ‌به توسعه سواحل مکران کمک خواهیم کرد
  • اذعان قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • رهبر انقلاب چه پیامی به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرستادند؟
  • قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • ابلاغ پیام رهبر انقلاب به خانواده‌های ناوگروه ۸۶