Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از از اهدای لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم روستای «ده‌رضا» شهرستان ریگان خبر داد و اظهار کرد: امروز ۲۰ دستگاه یخچال ۱۱ فوت، ۸۰ تحته فرش، ۳۵ دستگاه اجاق گاز، ۱۶ قطعه موکت ۹ متری، ۵۵ سرویس قابلمه ۷ پارچه و ۳۵ عدد پنکه ایستاده به مردم این منطقه اهدا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "حسین معروفی" امروز ۳۱ فروردین‌ماه در حاشیه اهدای لوازم خانگی به مردم سیل‌زده روستای «ده رضا» از توابع شهرستان ریگان گفت: در فروردین ماه سال جاری سه منطقه از استان کرمان (جنوب، شرق و مناطقی از توابع شهرستان کرمان) در پی بارش های شدید دچار سیلاب شدند.

وی شهرستان های رودبار جنوب، ریگان و شهداد را مناطقی که سیلاب آنها را تحت تاثیر قرار داده عنوان و بیان کرد: در منطقه رودبار جنوب اقدامات اولیه امداد و نجات، مهندسی، ضدعفونی و لای‌روبی انجام شده است و مشابه آن را در روستای ده رضا از توابع شهرستان ریگان نیز صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شناسایی افرادی که سیلاب به وسایل خانگی آنها آسیب رسانده را از دیگر اقدامات سپاه ثارالله استان برشمرد و اظهار کرد: وسایل خانگی مورد نیاز مردم سیل زده جنوب استان تهیه و در روز نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت حجت (عج) به خانوارهای آسیب دیده از سیل شهرستان رودبار جنوب اهدا شد.

وی تصریح کرد: امروز در روستای ده رضا براساس شناسایی که از قبل شده لوازم خانگی در بین مردم سیل زده این روستا اهدا می‌شود که براساس بررسی های صورت گرفته در 20 روستای این منطقه، به یک 1500 خانوار سیل خسارت وارد کرده است.

معروفی از اهدای لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم این منطقه خبر داد و اظهار کرد: امروز ۲۰ دستگاه یخچال ۱۱ فوت، ۸۰ تحته فرش، ۳۵ دستگاه اجاق گاز، ۱۶ قطعه موکت ۹ متری، ۵۵ سرویس قابلمه ۷ پارچه و ۳۵ عدد پنکه ایستاده به مردم این منطقه اهدا خواهیم کرد.

وی محرومیت زدایی از مناطق شرقی استان کرمان را از اولویت‌های سپاه ثارالله استان اعلام کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای خرید این اقلام توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرهای تهران و تبریز تامین شده که همه این لوازم هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل زده استان کرمان بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به سیل چند روز اخیر در شهرستان کرمان نیز عنوان کرد: از روز قبل نیروهای بسیج و سپاه در منطقه سیل زده شهداد حضور پیدا کردند و در کنار مردم اقدام به بیرون کردن آب از منازل، لایروبی و ضدعفونی این مناطق کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح "کمک مومنانه" در کرمان نیز اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و آسیب رسیدن به بسیاری از کسب و کارها و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم لذا ماه رمضان بهترین زمان انفاق می‌باشد و امیدواریم بتوانیم به مردمی که از کرونا آسیب دیده‌اند، کمک خوبی بکنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه ثارالله سیل اهدای لوازم خانگی سپاه ثارالله استان مردم سیل زده استان کرمان ده رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان