Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر پروین پاسالار - رئیس کمیته فنی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اعلام کرد: آزمون الکترونیک غربالگری دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تیر ۹۹ توسط به صورت غیرمتمرکز در بیش از ۴۰ دانشگاه برگزار می شود.

در نامه دکتر پروین پاسالار - رئیس کمیته فنی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خطاب به سرپرستان و دانشجویان شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی آمده است: در ارتباط با برگزاری دوازدهمین المپیاد روز شنبه سی ام فروردین ماه ۹۹ جلسه ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط فعلی آزمون غربالگری امسال با تقریباً یک ماه تاخیر نسبت به تاریخی که قبلا اعلام شده بود در تاریخ ششم تیرماه سال جاری برگزار شود.

رئیس کمیته فنی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور یادآور شده است: آزمون به صورت الکترونیک توسط مرکز سنجش و به صورت غیرمتمرکز در بیش از چهل دانشگاه برگزار شود و برای حفظ سلامت دانشجویان عزیز مسئله فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه نامه آمده است: علاوه بر آن مانند سال های گذشته بعد از آزمون غربالگری کارگروهی را خواهیم داشت ولی امسال موضوع کارگروهی در حیطه های مختلف در ارتباط با کووید ۱۹ خواهد بود. ان شاءالله تمام تلاش برای حفظ سلامتی  شرکت کنندگان و در عین حال حفظ کیفیت آزمون صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4904425

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی استعدادهای درخشان ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تهران دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی علی خاکی صدیق دانشگاه های ایران محمد مهدی طهرانچی شورای عالی انقلاب فرهنگی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور کلیه رشته‌ها راس ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۳۱ فروردین ماه جاری آغاز خواهد شد. داوطلبان باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشگاه تربیت مدرس حضور داشته باشند.

داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای اطلاع از برنامه زمانبندی مواد امتحانی اینجا را کلیک کنند.

همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) الزامی است. از ورود افراد با علائم بیماری سرماخوردگی و مشابه آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

امکان اسکان یا پذیرایی از همراهان داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فراهم نیست؛ لذا از آوردن همراه جدا خودداری شود.

در طول آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور (صبح و عصر) پک پذیرایی شامل آب، آبمیوه و کیک؛ و برای وعده ناهار، غذای گرم ارائه خواهد شد.

از آنجا که کارت ورود به جلسه بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توزیع نخواهد شد، داوطلبان شماره صندلی و محل آزمون خود را حتما از جدول پیوست مشاهده و یادداشت نمایند و همراه داشته باشند.

آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می‌شود. داوطلبان در صورت نیاز به منشی مراتب را حداکثر تا تاریخ امروز ۲۸ فروردین ماه ۲۸ به شماره ۸۲۸۸۳۰۶۲ یا ۸۲۸۸۳۲۱۹ اعلام کنند.

داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها در ساختمان فنی و مهندسی است، برای تحویل وسایل و تلفن همراه به کیفداری شماره ۱ و داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها سالن ورزش شماره ۱ است، به کیفداری شماره ۲ مراجعه و سپس با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه به محل آزمون خود مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد