Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب "صدور انقلاب اسلامی از منظر آیت‌الله خامنه‌ای" در ۵ فصل از سوی انتشارات راز نهان روانه بازار کتاب شد.

کتاب  "صدور انقلاب اسلامی از منظر آیت‌الله خامنه‌ای" تألیف سامان نظام‌الاسلامی و علی خاکرنگین از سوی انتشارات راز نهان منتشر شده است.

این کتاب در پنج فصل: «ماهیت و عوامل ایجادی انقلاب، اهداف انقلاب اسلامی، روش‌های صدور انقلاب، موانع صدور انقلاب و نقاط قوت صدور انقلاب» و در 103 صفحه، به صورت خودجوش و جهادی نگاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان جهت تهیۀ این اثر می‌توانند با شمارۀ 09120792733 و یا با آیدی‌های theideall@ و Rahro_e_Khamenei@ تماس برقرار کنند. مبلغ در نظر گرفته شده برای این کتاب، 15 هزار تومان است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشراف کامل نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... جهان به ویژه جهان اسلام، اولویت صدور پیام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به جهان اسلام عنوان می‌کنند، از این جهت غالب محتوای اهداف صدور انقلاب از منظر معظم‌له متشکل از اهداف والای اسلامی و قرآنی است. ایشان همواره خواستار صدور اهداف قرآنی اعم از: توحید، عدالت، انصاف، کرامت انسانی، آزادی، عزّت و وحدت و ... هستند. انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از ارزش‌های نهضت عاشورای حسینی است (آزادی، عدالت، توحید، معنویت و ...)./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انقلاب اسلامی صدور انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند