Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصیری تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضبط سری جدید برنامه «کودک شو» گفت: ویژه برنامه «کودک شو»  در ماه رمضان مهمان خانه‌های مردم خواهد بود. تاکنون پنج قسمت آن را ضبط کرده‌ایم و ادامه ضبط این برنامه را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژه برنامه «کودک شو» امسال هم میزبان خانواده‌هاست و در هر فصل تغییراتی دارد. این فصل نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود. «کودک‌شو» فعلاً بدون تماشاگر و با رعایت مراقبت‌های بهداشتی ضبط می شود.

«کودک‌شو» با اجرای پژمان بازغی روی آنتن شبکه نسیم می رود و در نوروز نیز هر شب به صورت ویژه و بدون حضور تماشاگران پخش شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ماه رمضان کودک شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول برنامه «بی‌واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران امشب شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

قسمت اول این برنامه با ورود به کارخانه اسلحه سازی پارچین و مراحل ساخت اسلحه‌ در کشور و همچنین صادرات وزارت دفاع و توان قدرت نظامی ایران در سالهای اخیر، قدرت موشکی، پهبادی و… می‌پردازد.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی واسطه» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا روزهای زوج ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. فصل اول این برنامه در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. برنامه «بی‌واسطه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مجری طرح این برنامه بر عهده استودیو بیست و دو است.

کد خبر 843896 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی

دیگر خبرها

  • برگ‌ برنده رمضانی‌ها چه بود؟/ درخشش «زندگی پس از زندگی» و «محفل»
  • به خاطر هم در شبکه نسیم دیده می‌شود
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • ببینید | «خط رو خط» در شبکه نسیم
  • نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید
  • بررسی آمار آثار نوروزی و رمضانی/«نون.خ» و«هفت سر اژدها» رقیب شدند
  • از ماجرای مستعان تا آب سیستان در فصل دوم «بی‌واسطه»
  • فصل دوم «بی واسطه» از شبکه یک سیما
  • دیدار رئیس رسانه‌ملی با اهالی چند برنامه رمضانی