Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 صبح امروز رانندگان ناوگان اتوبوس‌های مرز مهران دست به تجمع زدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار ایلنا، تعدادی از رانندگان ناوگان مسافری بری مرز مهران مقابل اداره کل حمل و نقل و پایانه استان ایلام دست به تجمع زدند.

این رانندگان دلیل اعتراض و تجمع خود را مشکلات بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می گویند دو ماه است که حقوق و بیمه خود را دریافت نکرده‌اند و در این شرایط سخت اقتصادی که تورم کمر اقشار ضعیف را شکسته بدون حقوق و مزایا زندگی خود را سپری می کنند.

این رانندگان با دست نوشته‌هایی که بر روی آن نوشته شده بود "به دادمان برسید" از عدم دریافت حقوق خود ابراز نارضایتی کردند.

مدیرکل پایانه و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در این باره به خبرنگار ایلنا، گفت: حدود ۱۰۰ نفر از رانندگان اتوبوس و سواری که در مرز مهران مشغول فعالیت هستند به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مرز حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌اند و در راستای همین موضوع به این اداره کل مراجعه کردند که شخصا پای درد دل آنها نشستم.

نورالله دلخواه تاکید کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با اتحادیه شرکت‌های مسافربری، آنها قول دادند به هر کدام از این رانندگان مبلغ پانصد هزار تا یک میلیون تومان بصورت تسهیلات قرض الحسنه کمک کنند.

وی افزود: تاکنون برای دریافت بیمه بیکاری این رانندگان دو بار با صندوق بیمه بیکاری مکاتبه کرده‌ایم و در صدد آن هستیم با پیگیری‌های انجام گرفته آنهایی که به علت شیوع کرونا در مرز مهران از کار بیکار شده‌اند بیمه بیکاری دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تجمع رانندگان پایانه مرزی ایلام بیکاری ناشی از شیوع کرونا مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.   شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵  هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.   وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.   گفتنی است کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام