Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش گیتی‌پسند معتقد است فینال لیگ برتر فوتسال نباید به‌صورت تک بازی برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید احمدی درباره بحث برگزاری فینال فصل جاری لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در قالب تک مسابقه اظهار کرد:

فکر می‌کنم اگر سه بازی هم در این شرایط فعلی برگزار شود، صورت قشنگی ندارد، چه رسد به آنکه بخواهند با یک تک مسابقه کار را تمام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید احمدی ادامه داد:

سه، چهار ماه بازی‌ها تعطیل شده و حالا اگر بخواهند فینال را در یک مسابقه برگزار کنند، هیچ یک از دو تیم راضی نیستند و قبول نمی‌کنند این اتفاق انجام شود. از طرف دیگر اصلا فینال بدون حضور تماشاگران هیچ جذابیتی ندارد. باید اجازه دهند تا شرایط کشور عادی شود و بعد فینال را برگزار کنند.

ملی‌پوش گیتی‌پسند اصفهان عنوان کرد:

شرایط ما برای برگزاری فینال، مثل مسابقات ابتدای فصل است که بعد از چهار ماه وقفه یک بازی انجام می‌دهیم. نمی‌شود که ما برای یک بازیِ تنها بدنسازی داشته باشیم. هر وقت یک لیگ بخواهد به پایان برسد، تیم‌ها در ۶-۵ هفته پایانی آمادگی کامل را پیدا می‌کنند، اما اگر در حال حاضر اگر فینال برگزار شود، هیچ جذابیتی ندارد.

حمید احمدی با بیان اینکه اصلا نباید فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی برگزار شود، ابراز کرد:

تا تیم‌های فینالیست بخواهند خودشان را پیدا کنند، زمان می‌برد و بهتر و منصفانه‌تر است که فینال مثل قبل در سه بازی به انجام برسد.

او تاکید کرد:

ما باید یک بدنسازی برای ابتدای فصل آینده داشته باشیم و بهتر است فینال را چند روز مانده به لیگ بعد برگزار کنند تا پس از آن وارد مسابقات سال جدید شویم. برگزاری فینال در شرایط فعلی به سود هیچ‌کس نخواهد بود و جذابیتی ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال حمید احمدی لیگ برتر فوتسال ویروس کرونا برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

الهلال عربستان و العین امارات با عبور از سد رقبای خود اکنون در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تلاش برای دستیابی به مجوز حضور در فینال این رقابت‌ها هستند.

دو تیم قرار بود امشب بازی رفت خود را در این مرحله برگزار کنند که اکنون به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران این بازی به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

در شرایطی که از ساعاتی پیش شایعات مربوط به احتمال تعویث این بازی قوت گرفته بود، روزنامه دبی الریاضیه، اما در خبری اختصاصی مدعی شده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن مخالفت و رد این موضوع، به دو باشگاه الهلال و العین اعلام کرده که بازی در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

اما بعد از اینکه کمیته برگزاری مسابقات لیگ امارات با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص احتمال رعد و برق و بارش شدید باران، تمام مسابقات این کشور را به تعویق انداخت، اکنون اعلام شده که دیدار دو تیم الهلال و العین نیز که قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار شود، به تعویق افتاده و به زمان دیگری موکول شده است.

گفته می‌شود این دیدار که قرار است به میزبانی العین برگزار شود، فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان آسیا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • ساروی مقتدرانه فینالیست شد
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • نوروزیان فینالیست شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان فینالیست شد