Web Analytics Made Easy - Statcounter

کردستان- مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از اجرای طرح بخشش ایرانیان باهدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از اجرای طرح بخشش ایرانیان باهدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا خبر داد.

 محمد رسول شیخی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در برنامه رزمایش بخشش ایرانیان اولین گام اجرایی طرح همسفره است، بیان کرد: بر اساس این طرح در سطح شهرستان‌ها ۶ آشپزخانه مجهز و با رعایت و نظارت بهداشت راه‌اندازی و هرروز با کمک خیران غذا طبخ می‌شود و در مناطق محروم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نخستین آشپزخانه در شهر سنندج در تاریخ دوم اردیبهشت راه‌اندازی و در اولین روز ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم با حمایت و تأمین مواد غذایی توسط نیکوکاران آغاز می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رزمایش بخشش ایرانیان کردستان بخشش ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رزمایش نظامی مشترک تحت عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی به همراه آمریکا در امارات متحده عربی آغاز شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز» روز دوشنبه گزارش داد که رزمایش نظامی امارات متحده عربی با عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شامل ترکیه، عربستان، عمان، کویت، آمریکا، کره‌جنوبی، فرانسه، انگلیس و آلمان آغاز شد.

وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش که ارتقای عملکرد و آمادگی رزمی کشورهای شرکت کننده عنوان شده است، اعلام کرد: ورود نیروهای هوایی از کشورهای مختلف دوست به امارات تکمیل شده و پایان یافته است.

این رزمایش ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

پیشتر، وزارت دفاع امارات متحده عربی نیز در توئیتر اعلام کرد که این رزمایش با هدف افزایش دادن آمادگی رزمی و تبادل تجربه‌های نظامی میان نیروهای کشورهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

رزمایش «پرچم صحرای ۸» ماه مارس گذشته با مشارکت بین‌المللی در امارات متحده عربی برگزار شد.

کد خبر 6085941

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان