Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:08:01 GMT

وام یک میلیونی پنجشنبه واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۸۲۵۱

وام یک میلیونی پنجشنبه واریز می‌شود

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: افرادی که تا امشب (۳۱ فروردین) پیامک به ۶۳۶۹ ارسال کنند، پنج‌شنبه این هفته مبلغ یک میلیون تومان به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسین میرزایی اظهار کرد: این وام به کسانی تعلق می گیرد که پیش از این یارانه دریافت می کردند، سرپرست خانوار هستند و سیم کارت به نام آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: افرادی که تا هفتم اردیبهشت ماه پیامک بزنند پنجشنبه آینده وام یک میلیون تومانی برایشان واریز می شود. 

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست می توانند تا ۱۸اردیبهشت برای تهیه سیم کارت مراجعه کنند و وام این افراد پس ماه از ماه مبارک رمضان به حسابشان واریز می شود. 

وی تصریح کرد: ارسال پیامک با سیم کارت شخصی به منزله این است که افراد متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی هستند و علاوه بر آن اجازه می دهند که ٣٠ قسط به مبلغ ٣۵ هزار تومان از یارانه کسر شود.

کد خبر 419603

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وام بانکی کرونا در ایران کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واریز می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه

او گفت: «ما در وزارت نیرو از قانون فراتر رفتیم و با تصمیم خودمان برای ازدواج و تولد هر فرزند بین ۱۰ تا ۱۸ میلیون به همکاران پاداش می‌دهیم! زیرا در این زمینه احساس تکلیف می‌کنیم و کارهای زیادی در این حوزه انجام می‌دهیم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان