Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش اسعدی نویسنده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال بازنویسی نهایی فیلمنامه «مستوفی» هستیم که فکر می‌کنم حدود بیست روز آینده به پایان برسد.

او در خصوص زمان شروع تولید این فیلم بیان کرد: بلافاصله پس از عبور از وضعیت کنونی و اجازه فعالیت مجدد به سینماگران، درخواست پروانه ساخت می‌دهم و بعد از دریافت پروانه، تولید را آغاز خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است «مستوفی» روایتگر داستانی عاشقانه است و کارگردانی آن را سیاوش اسعدی بر عهده دارد.

«درخونگاه» آخرین فیلم بلند سینمایی این کارگردان است که اکران عمومی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما

به گزارش جام جم و به نقل از ایسنا، کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیات مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.
در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیش کسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
جشن مدیران تولید از مهم ترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.
در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه کنندگی فیلم هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیرتواید فیلم های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می خورد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • متنی که پدر رضا داوودنژاد منتشر کرد
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • دبیر جشن مدیران تولید سینما معرفی شد
  • (عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما
  • تدوین قرارداد اجرای موافقت‌نامه ساخت راه‌آهن رشت- آستارا در مراحل نهایی
  • پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما