Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اتاق اصناف استان کرمان در اطلاعیه ای از آغاز فعالیت بازارهای مسقف و پاساژها در کرمان فقط تا ساعت ۱۹ خبر داد و اعلام کرد: صنوف پرخطر، همچنان تعطیل هستند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بر اساس مصوبات جلسه ۳۱ فروردین ۹۹ ستاد استانی مقابله با کرونا، بازارهای مسقف و پاساژها اجازه دارند، فعالیت خود را آغاز کنند، مشروط بر اینکه فعالیت آن ها ساعت ۷ بعدازظهر، خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به چهار رسته شغلی

۱- فروشگاه‌های کیف و کفش

۲- فروشگاه‌های پوشاک

۳- فروشگاه‌های طلا و نقره

۴- فروشگاه‌های پارچه

که قبلا فعالیت آن ها ممنوع شده بود، اجازه داده شده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی فروشندگان و مشتریان، فعالیت خود را آغار کنند.

ممنوعیت فعالیت مشاغل پرخطر که از ابتدای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، اسامی آن ها اعلام شده بود، کماکان ادامه دارد.

در صورت بی توجهی و عدم رعایت مقررات و پروتکل‌های بهداشتی از سوی متصدیان، واحدهای صنفی متخلف، برای مدت یک ماه پلمب و پرونده ایشان برای رسیدگی به دادسرا ارسال خواهد شد.

یوسف جعفری
اتاق اصناف مرکز استان کرمان

 انتهای پیام / م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه