Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:05:35 GMT

پرونده مسکن مهر در قم بسته شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۹۸۹۳

پرونده مسکن مهر در قم بسته شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن بهشتی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم عملکرد شورای تأمین مسکن استان را در کشور مثبت ارزیابی و اظهار کرد: خوشبختانه پرونده مسکن مهر در قم بسته‌شده و حدود ۴۵۰ واحدی نیز که هنوز تعیین تکلیف نشده در حیطه اختیارات ما نبوده و مشکلات حقوقی و قضایی داشته که در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در حال حاضر شورای تأمین مسکن پیگیر اجرایی شدن طرح ملی مسکن است و بعد از ثبت‌نام و تعیین تکلیف تا امروز چند پروژه نیز کلنگ زنی شده و خوشبختانه تعاملات خوبی نیز بین سازمان‌های مرتبط مانند راه شهرسازی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری‌ها برای تکمیل طرح ملی برقرار است.

 

بهشتی کارگروه‌های فعال در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم را تشریح کرد و افزود: یکی از کارگروه‌های مهم استان، کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی است که ذیل شورای برنامه‌ریزی فعالیت می‌کند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: کمیسیون ماده ۵ یکی دیگر از کارگروه‌هایی است که تغییرات طرح تفصیلی و پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها را رصد و نظارت می‌کند.


او وظیفه کمیسیون ایمنی راه‌ها را پرداختن به آمار تصادفات، شناسایی نقاط حادثه خیر و رفع آن‌ها با دبیری اداره راهداری اعلام و بیان کرد: شورای ترافیک استان نیز به اصلاح و ساماندهی شبکه حمل‌ونقل شهری می‌پردازد.


بهشتی کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک را یکی از مصوبات کاربردی مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: قانون هوای پاک در این کمیسیون دنبال شده و صنایعی که مشکلات زیست‌محیطی دارند در این جلسات بررسی و اصلاح می‌شوند.


او با اشاره به فعالیت کارگروه مدیریت پسماند اظهارکرد و گفت: ساماندهی و جمع‌آوری پسماند در استان ذیل این کارگروه انجام می‌شود، همچنین کارگروه ساماندهی گلزار‌های شهدا نیز یکی از کارگروه‌های فعال بوده و حتی گلزار‌های تک مزاری نیز ساماندهی می‌کند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم به کارگروه مناسب‌سازی فضا‌های شهری نیز اشاره و ابراز کرد: مناسب‌سازی فضا‌های شهری برای سالمندان، جانبازان و معلولین یکی از دغدغه‌های مهمی است که باوجود جمعیت ۱۰ درصدی آن‌ها به‌صورت جدی به آن پرداخته می‌شود.

او در خصوص شورای فنی استان اظهار کرد: این شورا رصد و بازدید پروژه‌ها را از صفرتا ۱۰۰ با دقت انجام داده و کیفیت اجرای پروژه‌ها را موردتوجه قرار می‌دهد تا با توجه به شرایط اقتصادی کشور بیت‌المال دچار آسیب و هدر رفت نشود همچنین کمیته سیما و منظر شهری نیز برای ایجاد شرایط مطلوب و درشان شهر قم در حال فعالیت است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر استانداری قم بازار مسکن هماهنگی امور عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش فردا با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح می‌شوند.

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی امشب برای حضور در مراسم افتتاحیه، دیدار با ائمه جمعه کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه نخبگان و بازدید از صداوسیمای کیش به جزیره سفر کرد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • اتخاذ ۴۳۷ مصوبه کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود