Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   شهریار بهنیا  با اشاره به در نظر گرفتن وام یک میلیون تومانی برای سرپرستان خانوار‌های یارانه بگیر، گفت: برای دریافت این تسهیلات، سرپرست خانوار باید از طریق شماره تلفن همراه خود یک پیامک به سامانه مربوط جهت دریافت این تسهیلات ارسال کند.

او افزود: به دلیل ضرب العجلی که برای این کار داده شد، متاسفانه شاهد تجمع افراد مقابل دفاتر پیشخوان بودیم و با وجود افزایش شیف‌های کاری تا ساعت ۲۰ شب و شماره دهی  باز هم این تجمع دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ممنوع شدن مراجعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر اپراتور‌ها برای دریافت سیم کارت رایگان، افزود: برای اعطای سیم کارت رایگان مقرر شد تا این کار از طریق ارسال پُستی صورت گیرد، به طوری که اطلاعات سرپرستان خانوار به وزارت ارتباطات داده می‌شود و آن‌ها بر اساس بانک اطلاعاتی که دارند سرپرستان خانوار فاقد سیم کارت را شناسایی کرده و سیم کارت رایگان به درب منازل آن‌ها ارسال می‌شود.

بهنیا از مردم خواست تا از این پس به هیچ عنوان مراجعه حضوری برای دریافت سیم کارت رایگان سرپرست خانوار نداشته باشند و اطمینان داشته باشند سیم کارت رایگان در صورتی که واجد شرایط باشند به درب منزل آن‌ها ارسال می‌شود.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام یک میلیون تومانی یارانه معیشتی وزارت ارتباطات سرپرستان خانوار سیم کارت رایگان برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳