Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:37:50 GMT

آغاز همکاری طلاب یزدی برای ضدعفونی ناوگان اتوبوس‌رانی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۱۴۷

آغاز همکاری طلاب یزدی برای ضدعفونی ناوگان اتوبوس‌رانی

ایسنا/یزد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از آغاز فعالیت تعدادی از طلاب یزدی با ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد و گفت: شش نفر از طلاب یزدی در زمینه ضد عفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها با این سازمان همکاری می کنند.

«محمدرضا شفیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فعالیت خودجوش تعدادی از روحانیون یزدی در ضد عفونی اتوبوس‌ها، اظهار کرد: شش نفر از طلاب یزدی، از شب گذشته فعالیت خود را در زمینه ضد عفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر، تصریح کرد: با توجه به تاثیر ناوگان حمل و نقل عمومی در گسترش ویروس کرونا به مردم توصیه می‌شود که در زمان استفاده از این ناوگان در کنار شیشه نشسته و براساس پروتکلهای بهداشتی دور از دیگر مسافران سوار اتوبوس شوند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با تاکید بر این که تمام ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه ضدعفونی می‌شوند، خاطرنشان کرد: با این وجود مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی جدا اقدام کنند.

شفیعی در پایان نیز خاطرنشان کرد: رانندگان نیز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و موظف هستند از نشستن مسافران در کنار هم جلوگیری کنند و همچنین از قبول پول نقد پرهیز کرده و تنها از کارت شهروندی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ناوگان حمل و نقل عمومی کروناویروس روحانیون و طلاب ناوگان حمل و نقل طلاب یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسن بوذری سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته، پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود. با توجه به گستردگی این عملیات در سطح کشور، «هما» تمهیداتی برای انجام این عملیات پیش بینی و برنامه‌ریزی کرده است. یکی از این اقدامات آماده سازی ناوگان برای انجام پروازهای این عملیات است.

بوذری افزود: در حج تمتع ۱۴۰۳، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد. لذا طبق برنامه‌ریزی، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A۳۰۰-۶۰۰, A۳۱۰, A۳۰۰B۴ در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی به تعمیرات اساسی دو فروند هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ و A۳۱۰-۳۰۰ که در عملیات حج استفاده خواهند شد، اشاره کرد و گفت: هم اکنون هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ تحت تعمیرات سازه‌ای (S-CHECK) وایرباس A۳۱۰-۳۰۰ نیز تحت تعمیرات چک C قرار دارند که تمامی تعمیرات توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام‌می‌شود.

بوذری در مورد این نوع تعمیرات گفت: در این نوع تعمیرات تمامی قسمت‌های بال و بدنه، موتورها و سیستم‌های الکترونیک مطابق با آخرین استانداردها و بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده مورد بازرسی و چک‌های دقیق قرار می‌گیرند. بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این هواپیماها در صورت تأمین قطعات مورد نیاز پیش از آغاز عملیات حج فعال خواهند شد.

کد خبر 6080160 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد