Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:25:27 GMT

ورود سازمان بازرسی به موضوع معدوم‌سازی جوجه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۲۱۸

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان افزود: وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم بسیار متأثر شدم چرا که کاری غیر انسانی صورت گرفته است و سازمان بازرسی به محض اطلاع از این موضوع ورود کرد.
وی گفت: البته خیلی قبل‌تر از این اتفاق ما درباره برخی از مشکلات از جمله تأمین ارز مورد نیاز برای نهاده‌های طیور در زمینه تولید مرغ و جوجه یک روزه اقدام کرده بودیم و ۹ فروردین در این خصوص با بانک مرکزی مکاتبه کردیم و مجدد هم پیگیری‌ها انجام شد تا ارز مورد نیاز بیش از ۲ میلیون تن نهاده‌های طیور که اکنون در بنادر هست تأمین شود که منتظر تخصیص ارز و حمل آن‌ها برای استفاده تولید کنندگان مرغ است که تا به حال رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درویشیان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: اینکه آیا در این موضوع انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه مقصر بوده و یا در نتیجه مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده و یا علل دیگری داشته است به جد دنبال و نتیجه را اطلاع رسانی می‌کنیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور این کار را اقدامی غیر انسانی خواند و گفت: این اقدام هیچ مجوز شرعی و قانونی ندارد و مراجع ذیربط در این خصوص برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز آزمایشگاه سازمان بازرسی معدوم سازی جوجه های یک روزه حیوان آزاری ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز آزمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد