Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@03:00:11 GMT

کشف ۲۶ هزار جفت دستکش لاتکس احتکار شده

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۲۲۷

به گزارش ایلنا، سردار "علی ذوالقدری" درباره جزئیات این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار منزل شخصی اش در حوالی خیابان امیرآباد مقادیری اقلام بهداشتی شامل دستکش های لاتکس جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انباری شناسایی شد، گفت: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و بررسی از انباری در دستور کار ماموران این معاونت قرار گرفت و تیمی از ماموران این پلیس موفق شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار وی ۸ هزار جفت دستکش لاتکس احتکار شده کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازجویی های اولیه از متهم، مأموران پلیس به دست آورند که وی با همدستی فرد دیگر، مقادیری دستکش لاتکس را برای دپو در یکی از انبارهای شهرستانی در جنوب کشور به یکی از پایانه های مسافربری تهران منتقل و جابه جا کرده است، ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس به این پایانه اعزام و پس از شناسایی اتوبوس مورد نظر و متوقف کردن آن در بررسی از داخل اتوبوس، ۱۸هزار جفت دستکش لاتکس کشف و همدست متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجویی از متهمان پرونده ها، هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دستکش لاتکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز