Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، طباطبائیان مدیر جهاد کشاورزی دامغان گفت: بیش از ۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان دامغان زیر کشت گندم و جو رفته است.

او افزود: پیش بینی می‌شود از هر هکتار ۴ تن گندم و جو برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی دامغان کیفیت گندم و جو شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: مناطق شمالی و شرق دامغان بیشترین زارعت گندم و جو را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی دامغان کاشت گندم و جو کشاورزان دامغانی اراضی کشاورزی گندم و جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند

مسئول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران بیمه زراعت برنج شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامرضا رعیت‌پناه، امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برنج‌کاری این استان اظهار کرد: تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار شده است.

وی با بیان اینکه برای سال زراعی جاری ۱۴۰ هزار هکتار خزانه‌گیری شد، افزود: طبق پیش‌بینی امسال سطح ابلاغی برنج در اراضی زراعی مازندران ۲۱۵ هزار هکتار است.

مسئول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه ۱۷۸ بانک نشا برنج در استان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۵۶ تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

رعیت‌پناه از بیمه زراعت برنج در ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۱ نمونه آزمون خاک انجام شد.

مسؤول تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ذخیره‌سازی آب سدها و آببندان‌های این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان ذخیره آب سدهای استان ۲۳۷ میلیون متر مکعب و آببندان‌ها ۳۷۹ میلیون متر مکعب است.

کد خبر 744806

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور
  • مبارزه با علف‌های هرز سطح ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع گندم و جو در لرستان
  • مبارزه با آفت زنگ زرد در ۴۰۰ هکتار از گندم زار‌های لرستان
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • مبارزه با آفت «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از گندم‌ زارهای لرستان
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • آغاز مبارزه با سن غلات در حوزه عمل مرکز جهاد کشاورزی دیزج دول