Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@12:35:54 GMT

کشور ما اکنون پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۲۷۳

کشور ما اکنون پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی است

رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه در توئیتر کشورش را «پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی» توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است آمریکا در روزهای گذشته اقدام به تصاحب اقلام پزشکی خریداری‌شده توسط سایر کشورها کرده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز یکشنبه گفت که کشورش به «پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی» تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ در واکنش به گزارش‌هایی که از کمبود ظرفیت‌های آمریکا برای اخذ تست برای بررسی ابتلا به کرونا خبر می‌دهند در توئیتر نوشت: «همان‌طور که درباره دستگاه‌های تنفس مصنوعی درست می‌گفتم (کشورمان الان "پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی" است. کشورهای دیگر از ما کمک می‌خواهند و به آنها کمک خواهیم کرد) درباره آزمایش‌ها هم حرف من درست است. فرمانداران باید بتوانند پا پیش بگذارند و این کار را انجام دهند. تمام مسیر را با شما خواهیم بود.»

دونالد ترامپ که از احتمال اثرگذاری تبعات ناشی از بحران ویروس کرونا بر کارزارش برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا نگران است در تلاش است فرمانداران آمریکا را به بازگشایی کسب و کارها مجاب کند.

این در حالی است که فرمانداران ایالت‌ها می‌گویند یکی از شرایط لازم (اما نه کافی) برای از سر گیری کسب و کارها افزایش ظرفیت آزمایش‌گیری برای بررسی ابتلا به کرونا است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، قبل از رونمایی تصور می شد موبایل پولستار یک نسخه شبیه سازی شده دستگاه میزو۲۱ پرو باشد. در حقیقت نیز موبایل پولستار فون و میزو۲۱ پرو ویژگی های یکسانی دارند.

پولستار فون که مجهز به هوش مصنوعی است، دارای تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۳، قابلیت شارژ بی سیم ۵۰ وات و با سیم ۸۰ وات وتنظیمات ۳ تایی دوربین پشتی است. دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که همراه آن یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

البته نمی توان ادعا کرد سخت افزار دوربین موبایل قدرتمند است اما از سوی دیگر نمی توان انتظار داشت موبایلی که یک شرکت خودروسازی برقی معرفی می کند، ویژگی های پرچمدار داشته باشد.

نکته متمایز بین پولستار فون و میزو۲۱ پرو رابط کاربری است. موبایل پولستار با سیستم Polestar Phone OSکار می کند که در واقع یک نسخه از Flyme OS است. رابط کاربری این دستگاه عناصری دارد که طراحی آنها مشابه رابط کاربری خودروی برقی همین شرکت است. Flyme OS یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید است که برای سخت افزارهای شرکت میزو شخصی سازی شده و ارتقا یافته است.

موبایل پولستار فون با چند ویژگی هوش مصنوعی از جمله جستجوی تصویر، تولید عکس و خلاصه سازی متن با کمک این فناوری است و شباهت زیادی به ویژگی های مشابه در برخی موبایل های هوشمند دارد.

علاوه بر این ویژگی ها دستگاه مجهز به قابلیت پولستارلینک است تا خودروهای برقی همین شرکت را کنترل کند. به این ترتیب کاربران می توانند با کمک موبایل وضعیت خودروی برقی خود را رصد کنند.

این موبایل در چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست در جهان نیز فروخته می شود یا خیر. نسخه این دستگاه با ظرفیت۱۶ گیگابایتRAM و یک ترابایت حافظه داخلی در چین ۷۳۸۸ یوان قیمت گذاری شده که معادل ۱۰۲۰ دلار است.

کد خبر 6087442 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد