Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@13:12:29 GMT

ممنوعیت رفت‌وآمد در انگلیس ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۲۸۶

به نقل از شبکه تلویزیونی اس‌بی‌اس، یکی از مقامات ارشد دولت انگلیس اعلام کرد با توجه به افزایش بسیار نگران کننده مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کشنده کرونا در این کشور، دولت انگلیس در حال حاضر قصد رفع قانون ممنوعیت رفت‌وآمد و محدودیت‌ها را ندارد.

مایکل گوو، معاون بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس گفت که دولت ممنوعیت تردد را به طور مرحله به مرحله در ماه‌های آتی بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بوریس جانسون گفت: «واقعیت‌ها و توصیه‌ها در حال حاضر مشخص است و ما هنوز نباید در فکر رفع این محدودیت‌ها باشیم.»

با شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، روزنامه ایندیپندنت نوشت وزرای این کشور به طور خصوصی درباره یک راهبرد ۱۲ ماهه برای ادامه تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها در این کشور گفت‌وگو می‌کنند.

کادر خدمات درمانی انگلیس با توجه به کمبود تجهیزات محافظتی برای جلوگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا، خود را قربانی شده می‌بیند به طوری که معاون وزیر مسکن انگلیس هم به ناتوانی دولت این کشور در ارائه تجهیزات پزشکی، اذعان کرد.

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز اعلام کرد تحقیقاتی نشان داد که دولت این کشور به دلیل تعلل در واکنش مناسب در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، زمان حیاتی را برای مهار این بیماری از دست داده است.

بر اساس آمار مراکز بهداشتی اروپا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا از مرز یک میلیون نفر گذشت و تقریبا ۱۰۰ هزار نفر در اروپا جان خود را از دست داده‌اند.

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897025

دیگر خبرها

  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد