Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:23:09 GMT

ترامپ: کشور ما اکنون پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۵۲۳

ترامپ: کشور ما اکنون پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی است

خبرگزاری تسنیم: در شرایطی که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است آمریکا در روزهای گذشته اقدام به تصاحب اقلام پزشکی خریداری‌شده توسط سایر کشورها کرده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز یکشنبه گفت که کشورش به «پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی» تبدیل شده است.

ترامپ در واکنش به گزارش‌هایی که از کمبود ظرفیت‌های آمریکا برای اخذ تست برای بررسی ابتلا به کرونا خبر می‌دهند در توئیتر نوشت: «همان‌طور که درباره دستگاه‌های تنفس مصنوعی درست می‌گفتم (کشورمان الان "پادشاه دستگاه تنفس مصنوعی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای دیگر از ما کمک می‌خواهند و به آنها کمک خواهیم کرد) درباره آزمایش‌ها هم حرف من درست است. فرمانداران باید بتوانند پا پیش بگذارند و این کار را انجام دهند. تمام مسیر را با شما خواهیم بود.»

دونالد ترامپ که از احتمال اثرگذاری تبعات ناشی از بحران ویروس کرونا بر کارزارش برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا نگران است در تلاش است فرمانداران آمریکا را به بازگشایی کسب و کارها مجاب کند.

این در حالی است که فرمانداران ایالت‌ها می‌گویند یکی از شرایط لازم (اما نه کافی) برای از سر گیری کسب و کارها افزایش ظرفیت آزمایش‌گیری برای بررسی ابتلا به کرونا است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کرونا تنفس مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از معرفی دستیاران مردمی توسط فرمانداران شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام‌های قبلی در موعد مقرر دستیاران مردمی هفت شهرستان معرفی شده اند.

مسگریان از معرفی دستیار فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت، ملارد، پیشوا، پردیس، شمیرانات و بهارستان خبر داد.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی ضمن تقدیر از فرماندارانی که در موعد اعلام شده نسبت به امر مردمی سازی تلاش کرده و گزینه‌های خود را به عنوان دستیار معرفی کرده اند، عنوان کرد: مصاحبه دستیار فرمانداران هفت شهرستان مذکور با حضور اسماعیل قضاتلو راهبر مردمی سازی استان تهران برگزار و پنج شهرستان توانستند در این مصاحبه نمره قبولی را کسب کنند.

وی در ادامه از سایر فرمانداری‌های استان تهران که هنوز برای معرفی دستیار مردمی سازی اقدام نکرده اند خواست، با توجه به شعار سال و اهمیت امر مردمی سازی هرچه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کنند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی بیان کرد: نفراتی که در مرحله مصاحبه انتخاب می‌شوند جهت ارزیابی نهایی به کانون ارزیابی مردمی سازی دولت معرفی خواهند شد.

کد خبر 6079441

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد