Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:50:31 GMT

۹ فرستنده دیجیتال در شهرستان مرزی درمیان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۶۹۹

۹ فرستنده دیجیتال در شهرستان مرزی درمیان احداث می‌شود

حسینعلی بخشی عصر یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی احداث و تجهیز این طرح‌ها افزود: ساختمان و محوطه این ایستگاه‌ها با در نظر گرفتن شرایط فنی مورد تایید صدا و سیما در بازه زمانی یک ماه و ضربتی تا پایان اردیبهشت ماه با همکاری و مساعدت شوراها و دهیاران روستاها در بخش‌های قهستان و مرکزی احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون ۷۲ روستای درمیان از مزایای استفاده از شبکه‌های دیجیتال رادیو و تلویزیون بهره‌مند هستند گفت: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید تعداد روستاهای برخوردار به ۸۱ روستا و میزان بهره‌مندی ۴۹ درصدی روستاهای شهرستان به حدود ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری درمیان گفت: با پیگیری و دستور استاندار خراسان جنوبی در راستای افزایش ضریب بهره‌مندی مردم از شبکه‌های دیجیتال و رسیدن به میانگین بهره‌مندی کشوری، عملیات اجرایی احداث ۶۰ ایستگاه فرستنده دیجیتال در استان خراسان جنوبی آغاز شد که از این تعداد ۹ ایستگاه فرستنده در درمیان احداث می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این تعداد ایستگاه فرستنده دیجیتال با توجه به شرایط موجود پیشگیری از بیماری کرونا، نیاز دانش آموزان و والدین برای استفاده از شبکه‌های آموزشی رفع شود.

بخشی افزود: گسترش سامانه فرستنده‌های دیجیتال یکی از برنامه‌های موفق سیمای جمهوری اسلامی است که دسترسی مردم را به برنامه‌های متنوع تولید شده در این سازمان آسان‌تر کرده است.

وی راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال را رویداد مهم فرهنگی و گام مهمی در راستای تقویت هویت دینی، فرهنگی، اجتماعی و هنری مردم دانست و اظهار داشت: صدا و سیما با توسعه کمی و کیفی فرستنده‌های دیجیتال و ارائه برنامه‌های متنوع بیشترین نقش را در مقابله با تهاجم فرهنگی ایفا می‌کند.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنامه های متنوع جمهوری اسلامی دانش آموزان رادیو و تلویزیون صدا و سیما بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد این طرح را یکی از مهمترین پروژه‌های تامین آب پایدار در شهر یزد عنوان کرد و گفت: طرح رینگ شهری با هدف ذخیره سازی آب شرب و یکسان سازی کیفیت آب برای بیش از ۶۸۱ هزار نفر از جمعیت شهر یزد اجرا می‌شود.

او افزود: مجموع خطوط آبرسان فاز یک طرح رینگ شهری یزد ۴۶ کیلومتر است که تاکنون ۳۷ کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان لوله گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به ساخت ۷۰ هزار متر مکعب مخزن با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان، در فاز یک این طرح اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر از چهار مخزن فاز یک این طرح، دو مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی ذخیره جمع آوری و پنج هزار متر مکعبی اکرم آباد احداث شده و دو مخزن ۴۰ هزار مترمکعبی صفائیه و ۱۰ هزار متر مکعبی یزد در حال احداث است.

علمدار با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ سایت مخزن جمع آوری یزد بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: این ایستگاه پمپاژ با دبی آب هزار و ۳۰۴ لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان در دست ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سه برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی