Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دشتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات زیادی برای خانوارهای بی‌بضاعت شده و همه آحاد جامعه باید در حد توان برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش کنند.

وی ضمن اشاره به مشارکت امدادگران کمیته امداد استان اردبیل در رزمایش ملی “بخشش ایرانیان” افزود: امدادگران همواره در کنار خیرین و نیکوکاران در تلاشند تا با رفع مشکلات اساسی خانوارهای تحت حمایت به ارتقای همبستگی اجتماعی نیز کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای خانوارهای بی‌بضاعت ایجاد کرده که در این راستا همه آحاد جامعه باید برای رفع مشکلات نیازمندان و قشر آسیب دیده جامعه تلاش، همت و همکاری کنند.

دشتی با اشاره به ضرورت شناسایی نیازهای مددجویان توسط مددکاران و امدادگران کمیته امداد، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از کد آنی پرداخت #۱*۸۸۷۷* در رزمایش ملی “بخشش ایرانیان” مشارکت کنند و همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خیرخواهانه خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیرین قراردارد، بیان کرد: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌رسانی راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه به استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بانکی به عنوان یکی از روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقه اشاره کرده و افزود: خیران می‌توانند به وب‌سایت emdad.ir مراجعه نموده و از این طریق به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوارهای تحت حمایت این نهاد و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل پیامک جامعه کمیته امداد ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کارآفرینان و صنعتگران به عنوان جهادگران اقتصادی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و افزایش صادرات کشور دارند که باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از آنان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در نشست روز ملی کارآفرینی، اظهار کرد: کارآفرینان همواره در حال ابداع و نوآوری هستند و در تدوین برنامه‌ها و مأموریت‌های سازمانی بهتر عمل می‌کنند و با استفاده از خلاقیت خود، از هر فرصتی برای کارآفرینی استفاده می‌کنند و یک کالا را با ارزش افزوده بیشتری در خدمت مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

وی، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی را از ضروریات حال حاضر جامعه امروزی برشمرد و افزود: حمایت از کارآفرینی موجب گردآوری پس‌اندازهای عمومی بی‌هدف و سرگردان جامعه می‌شود که نتیجه آن منجر به ایجاد اشتغال وسیع و افزایش ثروت در جامعه خواهد شد.

علایی حمایت از کارآفرینان را از جمله برنامه‌های این شرکت برشمرد و اظهار داشت: برگزاری تورهای صنعتی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، عارضه‌یابی موانع تولید، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، آموزش شاغلین از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی بوده است که امیدواریم با تداوم این نوع حمایت‌ها، در جهت افزایش تولید و اشتغال استان حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه داد: مطمئناً در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است تلاش خواهیم کرد با عمل به شعار سال و با همراهی واحدهای تولیدی، الگوهای حمایتی مختلفی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم تا زمینه‌های حضور کارآفرینان در عرصه تولید فراهم شود.

کد خبر 746919

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز