Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: برای ترغیب ورزشکاران به تمرین بیشتر و حفظ آمادگی جسمانی و روانی تصمیم گرفتیم در بخش کاتا مسابقه‌ای را به صورت مجازی برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید مومنی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، درباره اقدامات این فدراسیون در چند هفته اخیر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که کرونا ویروس به وجود آورد و به نوعی ورزش جهان را تحت تاثیر قرار داد به گونه‌ای که تمام اماکن ورزشی و رویدادها با تعطیلی چند ماهه مواجه شد فدراسیون کاراته در گام نخست از ورزشکاران، مربیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. درخواست کرد در روزهایی که در قرنطینه به سر می‌برند از تمرینات خود فیلم تهیه کنند که این فیلم‌ها نیز از طریق رسانه‌های مجازی فدراسیون به اشتراک گذاشته شد. در ادامه با از قهرمانان نامی خود درخواست کردیم که تمرینات خود را که در منزل انجام می‌دهند به صورت لایو به اشتراک بگذارند که خوشبختانه همه این اقدامات هم با استقبال جامعه ورزش مواجه شد و هم مردم توجه خوبی نشان دادند.

وی افزود: البته در سایر بخش‌ها نیز اقدامات خوبی را انجام دادیم. برای مثال جهت دانش افزایی مربیان دوره‌های‌ مجازی را به صورت رایگان برگزار کردیم که در نهایت هم پس پایان دوره‌ها برترین‌ها را بر اساس آزمونی که انجام خواهد گرفت معرفی خواهیم کرد. برای بخش داوری هم همین برنامه را در نظر داریم که به زودی آن را هم اعلام خواهیم کرد.

مومنی درباره برگزاری مسابقات مجازی کاتا گفت: برای ترغیب ورزشکاران به تمرین بیشتر و حفظ آمادگی جسمانی و روانی تصمیم گرفتیم در بخش کاتا مسابقه‌ای را به صورت مجازی برگزار کنیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم صورت گرفته و تا این لحظه ۱۵۰۰ نفر در این مسابقه ثبت نام کردند که بیشتر شرکت کنندگان هم از بخش بانوان هستند. برای بخش کومیته هم درخواست شده که این درخواست در حال بررسی است و به زودی در این بخش هم مسابقه‌ای را برگزار خواهیم کرد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته کاتا کومیته کرونا مسابقه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته