Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@05:30:56 GMT

یورش زرد به اینستاگرام علی کریمی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۱۳۱۶

یورش زرد به اینستاگرام علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، در این روزها نام آرات حسینی، نابغه فوتبالیست ایرانی که هم‌اکنون در انگلیس و آکادمی لیورپول حضور دارد را بیشتر از هر زمان دیگری می‌شنویم؛ بازیکن نونهالی که سراسر استعداد است و در صورت ادامه پیدا کردن مسیر حرفه‌ای ورزشی و زندگی‌اش، بدون تردید می‌تواند تبدیل به یک ستاره سرشناس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرات حسینی که مخاطبان میلیونی را هم در اینستاگرام به جذب کرده و مورد امیدواری بسیاری از هواداران فوتبال است، بارها در صحبت‌هایش به علی کریمی ابراز علاقه کرده و پدر او نیز تاکید داشته که یکی از الگوهای آرات، شماره ۸ سابق پرسپولیس است.

اما امروز در فضای مجازی با محوریت نام‌های «علی کریمی- آرات حسینی» اتفاق افتاد که جنجال‌های زیادی را هم تا این لحظه در پی داشته و همچنان هم ادامه دارد.

ساعاتی قبل در صفحه اینستاگرام آرات حسینی که توسط پدرش مدیریت می‌شود، عکسی منتشر شد که نشان می‌داد علی کریمی، صفحه‌ی این بازیکن نونهال را  بلاک کرده که این اتفاق با واکنش پدر آرات همراه بود.

پدر آرات حسینی با انتشار تصویر بلاک شده صفحه اینستاگرام فرزندش توسط علی کریمی، نوشت: «علی آقا کریمی سال‌ها برام اسطوره بود. مادر آرات میدونه چقدر ازش تعریف کردم تو خونمون. همه جا عکس‌های کریمی بود. آرات بیشترین پست‌ها را برای علی آقا گذاشت. این همه ابراز علاقه هیچ واکنشی نداشت، اما حرف‌های یک روز باعث بلاک کردن آرات شد. عجیبه واقعا. اسطوره سال‌های سال من اینگونه واکنش نشون میده. اما از این همه ابراز علاقمون حتی کوچک‌ترین کاری نکرد. همیشه سلامت باشید. دیگه اسطوره ما نیستی. فقط دو تا طرفدار از دست دادی بین این همه طرفدار. »

آخرین صحبت‌های آرات حسینی درباره علی کریمی به چهار روز قبل برمی‌گردد، جایی که او در مصاحبه ای اظهار کرد: «در ایران علی کریمی را دوست دارم. بابام عاشق اوست. علی کریمی را از نزدیک ندیدم اما از طریق تصویری با هم صحبت کردیم. می‌خواهم از علی کریمی هم بهتر شوم! فکر کنم از او دریبل نخورم و شاید دریبل هم زدم! »

با توجه به اینکه پدر آرات در تصویری که منتشر کرده نوشته است: «حرف‌های یک روز باعث بلاک کردن آرات شد»، مشخص نیست که چه صحبت‌هایی بین طرفین به صورت مستقیم یا غیر مستقیم رد و بدل شده که این واکنش علی کریمی را به همراه داشته ولی هرچه بوده، این اتفاق با هجمه و واکنش‌های زیادی در اینستاگرام کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس همراه بوده است.

بعد از آنکه در اینستاگرام آرات حسینی، تصویر بلاک شده صفحه‌اش توسط علی کریمی انتشار پیدا کرد، تتلو که از خواننده‌های پُرحاشیه و علاقه‌مند به آرات است، به حمایت از این فوتبالیست کم سن و سال پرداخت و در حالی که در گذشته به علی کریمی علاقه‌مند بود، علیه او مطالبی منتشر کرد.

همین اتفاق و پیام‌های پُرشماری که تتلو علیه علی کریمی درج کرد، موجب شد تا هواداران این خواننده به صفحه اینستاگرام علی کریمی هجوم ببرند و علیه او فحاشی کنند که این اتفاق با واکنش هواداران کریمی نیز همراه بود و موجب شده تا این لحظه بیش از ۵۵ هزار کامنت زیر پست آخر او گذاشته شود.

پس از این اتفاقاتِ چند ساعته، آرات حسینی در ویدئویی کوتاه گفت: «تتلو انقدر خودتو ناراحت نکن. من بالاخره یک روز به بارسلونا یا رئال میرم و توپ طلا رو می‌گیرم. وقتی توپ طلا را گرفتم، تمام مردم دورم را می‌گیرند و ...»

علاوه بر آن، پدر آرات حسینی ویدئوی دیگری از او منتشر کرد که در آن، آرات می‌گوید: «الان داشتم فکر علی کریمی رو می‌کردم. همه رو دریبل زد. پیش کرنر رفت و به دروازه‌بان هم یک پا- دو پا  و بعد گل زد. توی واقعی هم از این کارها کرده. البته الان دیگه مربی شده ولی بازم می‌تونه یک پا- دو پا و دریبل بزنه ولی دیگه نمی‌تونه فوتبال بازی کنه. مربی شده و گذشته. خیلی خیلی دوستش دارم. »

بعد از این جنجال‌های چند ساعته، پدر آرات عکسی که در اینستاگرام از بلاک شدن صفحه فرزندش توسط علی کریمی گذاشته بود را برداشت تا به نوعی به این حواشی خاتمه دهد.

کد خبر 502919 برچسب‌ها علی کریمی فوتبال - عمومی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی کریمی فوتبال عمومی باشگاه پرسپولیس آرات حسینی علی کریمی پدر آرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی در نتیجه یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که ۲ فلسطینی در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست در خیابان «المریج» در نابلس به شدت مجروح شده اند.

شاخه سرایا القدس در نابلس نیز اعلام کرد: مجاهدان ما در حال مقابله با نیروهای اشغالگر در محور المریج هستند و نیروهای کمکی نظامی صهیونیست را با گلوله‌های سنگین هدف قرار می‌دهند.

منابع رسانه‌ای فلسطین نیز گزارش دادند که «یزن اشتیه» جوان فلسطینی اهل روستای «سالم» در جریان تیراندازی صهیونیست‌ها در نابلس به شهادت رسیده است.

این منابع همچنین از مجروح شدن سه فلسطینی و بازداشت چند تن دیگر در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس خبر دادند.

با تداوم درگیری‌ها در نابلس ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی بیشتری را در منطقه مستقر کرده است.

همزمان منابع فلسطینی از یک عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی ایست بازرسی «دیر شرف» واقع در شمال نابلس خبر دادند.

این منابع اعلام کردند نظامیان صهیونیست یک دختر فلسطینی را به اتهام تلاش برای انجام عملیات ضد صهیونیستی با چاقو در ایست‌ بازرسی دیر شرف بازداشت کردند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ یک فلسطینی زخمی شد+ فیلم
  • اوردر بلاک چیست؟ انواع اوردر بلاک
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن