Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امرالله اسماعیلی رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات راستی آزمایی و پایش تراکتور‌ها در این استان اجرا شد.

او افزود: این عملیات به منظور کنترل و نظارت بر مصرف فرآورده‌های نفتی، مدیریت مصرف سوخت و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی از سوی نمایندگان جهاد کشاورزی و با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح راستی آزمایی ماشین آلات فعال بخش کشاورزی با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و واحد‌های تابعه شهرستانی از تعداد حدود هشت هزار دستگاه تراکتور فعال موجود در بخش کشاورزی، پارسال تعداد شش هزار و ۸۸۰ دستگاه راستی آزمایی شده است.

او ادامه داد: هدف از راستی آزمایی تخصیص سهمیه سوخت صرفاً به ماشین آلات فعال بخش کشاورزی و تخصیص سهمیه براساس کارکرد ماشین آلات در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی راستی آزمایی مصرف فرآورده های نفتی بخش کشاورزی فرآورده های نفتی راستی آزمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی

رسول شهبازی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۷۳ روستای استان بالای ۲۰ خانوار هستند که از این تعداد اجرای طرح هادی در ۴۰۰ روستا آغاز شده که بیش از ۶۵ درصد پیشرفت دارد.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح هادی روستایی در استان، اظهار کرد: استان از نظر اجرای طرح هادی ۶۵ درصد از میانگین کشور بالاتر بوده، اما همچنان نیازمند اعتبارات بیشتری برای تکمیل طرح‌های هادی روستایی هستیم.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

شهبازی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان در همه روستا‌های استان در یک برنامه چند ساله برای تکمیل و اجرای طرح‌های هادی روستایی مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه ۸۲ روستای استان در یک فاز اجرایی عملیات طرح هادی آن‌ها آغاز شده است، ادامه داد: این روستا‌ها نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح هادی روستایی دارند.

شهبازی اضافه کرد: با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی سکونتگاه‌های روستایی، بازنگری روستایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفتند و ۵۸ روستا در حال بازنگری و ۲۸ روستا نیازمند بازنگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری