Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی گفت: فعالیت بازار سنتی قزوین، پاساژها و مجتمع های تجاری در قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از اول اردیبهشت آغاز شده و کرکره ها بالا می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه هماهنگی برای بازگشایی بازار و مجتمع‌ها و پاساژهای مسقف بیان کرد: خوشبختانه روند بیماری کرونا در استان قزوین مدیریت و کنترل شده هر چند شرایط پایدار نیست و همیشه این وضعیت نزولی نمی ‌ماند و همه امور به میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شبکه حمل و نقل شهری، سیستم اداری، اصناف و بازاریان و سایر شهروندان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: خوشبختانه در بازدید از بیمارستان‌های ولایت، بوعلی و رازی از وضعیت درمان اظهار رضایت شد و جا دارد از تلاش ایثارگرانه کادر درمانی و بهداشتی استان در درمان و بهبود بیماران تشکر کنیم.

 

وی از نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ولایت خبر داد و تصریح کرد: با تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز در بیشتر اقلام وضعیت خوبی داریم و کمبودی نیست.

 

حبیبی در ادامه اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد کشوری کرونا از اول اردیبهشت ماه فعالیت بازار سنتی، پاساژها و مجتمع‌ های مسقف در استان آغاز می‌ شود اما چون این مکان‌ ها محل تجمع هستند و انتقال بیماری را شدت می ‌بخشند باید دقت کنیم تا بهداشت به دقت رعایت شود.

 

وی اضافه کرد: این صنوف با رعایت سه شرط و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می ‌توانند فعالیت داشته باشند و هر صنفی که موارد را رعایت نکند تعطیل می‌ شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در خصوص شروط لازم برای بازگشایی بازار سنتی قزوین گفت: اصناف و کسبه مستقر در بازار سنتی باید تمام پروتکل‌های بهداشتی را در بازار سنتی، پاساژها و مجتمع‌ها رعایت کنند و فعالیت آنها تا ساعت 6 بعدازظهر مجاز است و صنوف پر خطر از جمله رستوران‌ ها و قهوه خانه‌ های داخل بازار و پاساژها در حال حاضر مجاز به فعالیت نیستند.

 

وی توضیح داد: رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها فقط مجاز به ارائه غذای بیرون بر هستند و بازرسان صمت، بهداشت محیط، تعزیرات حکومتی باید نظارت بیشتری در این زمینه کنند تا نگرانی بیشتر نشود.

 

حبیبی افزود: مصوب شده که اماکن متبرکه، مساجد و امامزاده‌ها تا 15 اردیبهشت همچنان تعطیل باشند و بوستان‌ها با رعایت اصول بهداشتی برای افراد عبوری می‌ توانند باز باشند و خدمت دهند و اتراق در بوستان ممنوع است و فقط عبوری اشکال ندارد اما شهربازی ‌ها همچنان تعطیل هستند.

 

وی یادآور شد: هتل‌ ها و مهمانخانه‌ ها هم همچنان تعطیل هستند و ورزشگاه‌ ها و استخر و سالن ‌های ورزشی هم مجاز به فعالیت نیستند اما به زودی بررسی برخی رشته ‌های کم خطر برای این که بتواند فعال شود آغاز شده و تصمیم گیری خواهد شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تأکید کرد: رستوران‌ها باید میز و صندلی داخل واحد خود را جمع کرده و فقط خدمات بیرون بر ارائه دهند و خدمات دهند.

 

وی در خصوص ساعات کاری ادارات هم خاطر نشان کرد: نحوه فعالیت کارکنان دولت همانند گذشته از ساعت هفت تا 14 بوده و تغییری نکرده است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراکز تجاری بازار قزوین معاون استاندار قزوین بازار سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد