Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@15:59:12 GMT

کیفیت خدمت در قوه قضاییه به جامعه نشان داده شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۲۳۱۹

کیفیت خدمت در قوه قضاییه به جامعه نشان داده شود

به گزارش ایرنا، آزاد ابراهیم زادگان روز یکشنبه در آئین افتتاح ویدئو کنفرانسی دفتر خبرگزاری میزان در کرمان با بیان اینکه باید کیفیت خدمت در قوه قضاییه را در قالب‌های خبری و تصویری به جامعه نشان دهیم، افزود: مردم بخشی از اتفاقات را متوجه می‌شوند، اما ممکن است که اقدامات ما به درک بهتر خدمات کمک نماید.

وی ادامه داد: این اتفاقی که در حوزه رسانه در استان کرمان افتاده، درخشان و بسیار پرثمر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی، قوه قضاییه شاهد تحولات وسیع و محسوس در جامعه و همسو با گام دوم انقلاب است که این امر در دوره ریاست آیت الله رییسی محقق شد.

ابراهیم زادگان بیان کرد: رییس قوه قضاییه فضای رسانه‌ای و افق جدیدی را برای اهالی رسانه باز کرد تا بتوان انعکاس بهتری ارائه داد و با این پیوستگی‌ها، حتما می‌توانیم این تحول عظیم را انعکاس و یک آرامش توام با قانونمندی را در جامعه مشاهده کنیم

رییس مرکز رسانه قوه قضاییه با بیان اینکه باید کیفیت خدمت در قوه قضاییه را در قالب‌های خبری و تصویری به جامعه نشان دهیم، افزود: مردم بخشی از اتفاقات را متوجه می‌شوند، اما اقدامات ما به درک بهتر خدمات کمک می‌کند. 

ابراهیم زادگان ادامه داد: به این نکته امید بستیم که با پیوستگی ایجاد شده، تصویرسازی مناسبی از قوه قضاییه در افکار عمومی نشان دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وظایف خبرگزاری میزان حوزه‌های وسیعی را در برمی گیرد، تاکید کرد: مرکز رسانه قوه قضاییه یک وظیفه بسیار مهمی دارد و آن برنامه ریزی برای قوه قضاییه هوشمند است که آیت االله رییسی به آن اشاره داشته است. خبرگزاری میزان هم باید یک رسانه هوشمند باشد تا با درک دقیق از موقعیت‌ها و شرایط گوناگون نه تنها از اقدامات و عملکرد قوه قضاییه دفاع و صیانت کند، بلکه بر سرعت بیفزاید تا به ضربات تبلیغاتی دشمن پاسخ مناسب داده شود و در این راه هر استانی که به مرکز رسانه قوه قضاییه و خبرگزاری میزان بپیوندد این سازمان منسجم‌تر می‌شود.

وی در ادامه ماموریت‌های خبرگزاری میزان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ماموریت اول اطلاع رسانی به خصوص در حوزه سیاست‌ها و برنامه‌ها است.

ابراهیم زادگان گفت: ماموریت دوم شفاف سازی در مورد اخبار تبلیغی و تخریبی، حملات رسانه‌ای و به ویژه شایعات علیه قوه قضاییه است که فوریت دارد.

رییس مرکز رسانه قوه قضاییه خاطرنشان کرد: ماموریت سوم ما ارائه اطلاعات پایه حقوقی است که باید با اقدامات و تولیدات تصویری، داستان گونه، داستان واره و اشکال مختلفی که بتوانیم اطلاعات پایه حقوقی مردم را بالا ببریم و به این ترتیب از بعد رسانه‌ای به کاهش ورودی‌ها کمک کنیم.

وی مهمترین انتظار مرکز رسانه قوه قضاییه از دفتر استانی خبرگزاری میزان در استان کرمان را سرعت در رساندن رویدادهای این استان به خبرگزاری میزان دانست و گفت: به این معنا که در کوتاه‌ترین مدت، دبیر حوزه مربوطه در استان، دبیر حوزه مربوطه در مرکز را تغذیه کند و این پیوستگی با سرعت جلو رود و برای گستره ملی یک مدل جدی طراحی کند.

رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه از رییس کل دادگستری کرمان به دلیل ابتکار عمل در راه اندازی دفتر استانی خبرگزاری میزان قدردانی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان انقلاب تغذیه جامعه قوه قضاییه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرکز رسانه قوه قضاییه ابراهیم زادگان خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت

سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: مدرسه پسرانه سمای بافق توانست با امتیاز ۷۷ کنار مدارس پسرانه و دخترانه شهر یزد در صدر مدارس مقطع ابتدایی سما قرار بگیرد.

وی افزود: مدرسه دخترانه سمای بافق هم با ارتقاء امتیاز از ۵۷ به ۷۲ توانست بالاترین میزان ارتقاء در سال تحصیلی جاری را به‌دست آورد و در صدر مدارس ابتدایی سمای استان یزد قرار گیرد.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رتبه و میزان ارتقای رشد کیفیت و امتیاز مدارس استان یزد در سال تحصیلی جاری به شرح ذیل است:

ابتدایی دخترانه بافق 

ارتقاء امتیاز از ۵۷ به ۷۲ درصد

دبیرستان پسرانه دوره دوم یزد

ارتقاء امتیاز از ۵۹ به ۷۲ درصد

ابتدایی دخترانه مهریز

ارتقاء امتیاز از ۶۳ به ۷۵ درصد

دبیرستان پسرانه مهریز

ارتقاء امتیاز از ۵۸ به ۶۷ درصد

ابتدایی پسرانه بافق

ارتقاء امتیاز از ۶۸ درصد

مدارس برتر استان یزد در مقطع ابتدایی

ابتدایی پسرانه یزد با امتیاز ۸۲ درصد
ابتدایی دخترانه یزد با امتیاز ۸۱ درصد
ابتدایی پسرانه بافق با امتیاز ۷۷ درصد

مدارس برتر استان در مقطع دبیرستان دوره اول 

دبیرستان دخترانه یزد با امتیاز ۸۵ درصد
دبیرستان پسرانه یزد با امتیاز ۷۶ درصد
دبیرستان دخترانه میبد با امتیاز ۷۵ درصد

مدارس برتر استان یزد در مقطع دبیرستان دوره دوم

دبیرستان دخترانه یزد با امتیاز ۷۴ درصد
دبیرستان پسرانه یزد با امتیاز ۷۲ درصد
هنرستان پسرانه یزد با امتیاز ۶۶ درصد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد