Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، موسوی فرماندار لنده گفت: تعدادی از متخلفان منابع طبیعی در منطقه آب بهاره شهرستان لنده هم مرز حوزه تشان و شهرستان بهبهان اقدام به ایجاد کوره و تهیه زغال کرده بودند.

موسوی با بیان اینکه همکاران منابع طبیعی برای امحا و از بین بردن این کوره‌ها به این منطقه اعزام شدند افزود: پس از امحا کوره‌ها در حین برگشت، افراد ناشناس به مأموران منابع طبیعی تیراندازی می‌کنند و یکی از گلوله‌ها به بازوی یکی از ماموران اصابت  می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: بلافاصله مامور منابع طبیعی به بیمارستان بهبهان منتقل و اقدامات درمانی برای وی انجام شد.

موسوی گفت: جستجو برای دستگیری متخلفان هم اکنون در دستور کار پلیس است.

او با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی حوزه تشان افزود: از طریق فرمانداری بهمئی به دلیل دسترسی به شهرستان بهبهان با فرماندار بهبهان هماهنگی‌های لازم برای دستگیری متخلفان انجام شده است.

فرماندار لنده گفت: خوشبختانه حال عمومی مأمور منابع طبیعی خوب گزارش شده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد منابع طبیعی پلیس کوره زغال منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور

روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور اعلام کرد: مامورین سرجنگلبانی سلیاکتی و نیرو‌های حفاظتی شرکت توسعه جنگل‌های شمال و واتاشان بر اساس وظیفه ذاتی خود و به استناد ماده ۱۱ قانون اراضی مستحدث ساحلی نسبت به اجرای رفع تجاوز تقریبی ۱۳۰۰ مترمربع در ساحل شهرستان نور از ید متصرف خارج و اعاده وضع به سابق نمودند.

هموطنان می توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر