Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد ؛فرماندار لنده جزئیات تیراندازی به مأمور منابع طبیعی این شهرستان را تشریح کرد.
سید خدا دوست موسوی فرماندار لنده گفت: ( یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹)  در منطقه آب بهاره شهرستان لنده هم مرز حوزه تشان و شهرستان بهبهان افراد متخلفی اقدام به ایجاد کوره زغال و تهیه زغال کرده بودند که همکاران منابع طبیعی ما برای امحا و از بین بردن این کوره‌ها به این منطقه اعزام شدند و بعد از امحا کوره‌ها در حین برگشت، افراد ناشناس به مأموران منابع طبیعی تیزاندازی می‌کنند که یکی از گلوله‌ها به بازوی همکار منابع طبیعی ما برخورد می‌کند و او را به بیمارستان بهبهان انتقال می‌دهند و تحت مداوا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اقدام لازم برای پیگیری متخلفین صورت گرفته است و ان شاء الله با درایت نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه با متخلفین برخورد قانونی با جدیت صورت می‌گیرد.
وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی حوزه تشان گفت: از طریق فرمانداری بهمئی به دلیل دسترسی به شهرستان بهبهان با فرماندار بهبهان هم صحبت‌های لازم انجام گرفت.
فرماندار لنده گفت: الحمدالله حال عمومی مأمور منابع طبیعی رضایت بخش است و تحت مداوا هست. این روزها فصل برداشت گیاهان دارویی و کوهی است و انتظار می‌رود، مردم در صیانت و حفاظت از منابع طبیعی با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند و عدم همکاری و تقابل با مسئولان کار را برای مأموران منابع طبیعی دشوار خواهد کرد. امیدوارم مردم همچون گذشته با مسئولان و خادمان خودشان همکاری لازم را داشته باشند.

46

کد خبر 1378921

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد:در راستای تشدید اقدامات حفاظتی، در ساعت ۲ بامداد ۲۷ فروردین ماه، سرجنگلبان و مامورین دارابکلا با همراهی فرمانده یگان حفاظت و با همکاری نیرو‌های حفاظتی شرکت نکاچوب و مامورین یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان میاندورود، در حین گشت و کتترل واقع در پلیس راه سورک، به یک خودروی نیسان مشکوک شده و پس از توقیف و بازرسی مقداری چوب قاچاق از گونه تاغ کشف و ضبط نمودند.

بر اساس این گزارش و به نقل از سرجنگلبان دارابکلا، خورود بهمراه محموله کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود