Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:40:00 GMT

تدوین طرح مطالعاتی برای منطقه گردشگری «پیرسلمان» اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۳۲۱۷

تدوین طرح مطالعاتی برای منطقه گردشگری «پیرسلمان» اسدآباد

کامران اکبری شایگان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال و با کمک مسئولان شهرستان اسدآباد و استان همدان طرح مطالعاتی برای منطقه گردشگری «پیرسلمان» تدوین خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسدآباد افزود: بر مبنای این طرح نقاط گردشگری، رفاهی، محیطی و زیباسازی این منطقه پیش بینی خواهد شد.

اکبری شایگان گفت: پس از پایان کرونا با برنامه‌هایی ویژه تالاب پیرسلمان در سطح استان معرفی خواهد شد چراکه معتقدیم با وجود تالاب پیرسلمان و سراب حق نظر که در بالادست این تالاب قرار دارد، می‌توان این نقطه را به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مسیر دسترسی به این منطقه نیاز به تعریض و همکاری کشاورزان دارد و با انجام این طرح این نقطه بسیار گردشگر پذیرتر خواهد شد.

کد خبر 4904895

منبع: مهر

کلیدواژه: تالاب گردشگری ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بارش باران قزوین بیرجند استانداری قزوین کمک به نیازمندان نیمه شعبان گرگان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت «اسکله بندرپل» برای اعزام به قشم

زی‌سان: میرهاشم خواستار شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از وضعیت تردد و نحوه خدمات رسانی به مسافران در اسکله بندرپل خمیر افزود: در تعطیلات گذشته در محور اسکله بندر پل با ترافیک شدید مواجه بودیم، لذا در این تعطیلات از حداکثر ظرفیت اسکله و شناور‌های موجود جهت روان سازی ترافیک و رفاه حال مسافران استفاده شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، جابجایی خودرو از پل خمیر به لافت قشم به صورت ۲۴ ساعته و با ۳۵ دستگاه لندیگرافت درحال انجام است.

فرماندار بندرخمیر اظهار کرد: همچنین جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران، دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و انتظامی به صورت شبانه روزی در اسکله بندر پل مستقر هستند.

اسکله بندرپل و لافت به عنوان مهم‌ترین راه دریایی مسافران و گردشگران و همچنین رفت و آمد شهروندان ۲ شهرستان بندر خمیر و قشم است که نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حمل و نقل و جابه جایی خودرو‌های سبک و سنگین و ترانزیت بار و کالا به جزیره قشم را دارد.

خواستار همچنین در بازدید از تالاب بین المللی خورخوران بندر خمیر گفت: شهرستان خمیر با جاذبه‌های گردشگری فراوان امسال مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی فرصتی منحصر به فرد در صنعت گردشگری است، گفت: منطقه گردشگری تالاب بین المللی خورخوران، آبگرم ها، بادگیر‌های منحصر به فرد، سواحل زیبا و نخل‌های سرسبز با برنامه ریزی درست و معرفی به گردشگران باعث استقبال مسافران نوروزی شده است.

فرماندار بندر خمیر با بیان اینکه این شهرستان مستعد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری است، اظهار کرد: مناطق گردشگری شهرستان خمیر کمک موثری به پویایی اقتصاد این شهرستان ساحلی و کوهستانی می‌کند.

به گزارش ایرنا، بندر خمیر به عنوان بزرگ‌ترین بندر تالابی جنوب ایران در کنار یکی از مهم‌ترین تالاب‌های کشور به نام تالاب خورخوران با وسعتی حدود ۱۰۲ هزار هکتار قرار دارد.

شهرستان بندرخمیر در ۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • تالاب مره ثبت ملی شد
  • ضرورت رهاسازی آب برای نجات گاوخونی و کلنی فلامینگو‌ها 
  • اسدآباد میزبان بیش از ۴ هزار گردشگر نوروزی
  • پیگیری علل و پیگیری رفع خسارات ناشی از سیل در رضوان
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • مسجد میرزا آقاجانی اسدآباد بنایی به قدمت تاریخ
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد
  • آبگیری و بازگشت طراوت به سدها و تالاب‌های فارس
  • آخرین وضعیت «اسکله بندرپل» برای اعزام به قشم