Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد شرفی گفت: با توجه به شیوع کرونا تلاش داریم تا برای خانواده هایی که بر اثر کرونا آسیب دیده اند، بسته های معیشتی در طرح کرونا تهیه و توزیع کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا میلاد شرفی مسئول بسیج دانشجویی لرستان در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: طرح کریمانه، طرحی برای پوشش افراد آسیب دیده از کرونا است که تلاش می شود با همکاری و همدلی بتوانیم از نیازمندان دستگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به طراحی اپلیکیشن و وب سایت تخصصی این طرح، تلاش می شود تا خانواده هایی که در شرایط کاری آنها در دوران کرونا مورد آسیب قرار گرفته را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم و در این راستا با فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به توافقاتی رسیده‌ایم که بتوانیم از کارتهای خرید علاوه بر این که شان و منزلت خانواده‌ها را حفظ کنیم، خود خانواده ها بتوانند اقلام مورد نیاز را تهیه کنند.

شرفی تصریح کرد: با این شیوه به دنبال این هستیم که جامعه دانشگاهی را که نقش موثر آن خدمت به مردم است را در این فضا نشان دهیم.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی بیان کرد:  در حوزه بسته های معیشتی برای جمع آوری کمک ها سعی کرده ایم بستر شیوه های گوناگون را فراهم که ان‌شاءالله بتوانیم با این روشها کمک حال مردم آسیب دیده باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان اضافه کرد: انتظار داریم در طرح کریمانه شاهد این باشیم که به جز جامعه دانشگاهی دیگر افراد با توجه به کارت های خرید که اشاره شد و برای خیلی از اقلام ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف داده شده، در این طرح حضور پیدا کنند و این طرح فراگیر شود که انشاالله با یک شکل ادامه دار بتوانیم کمک های لازم را داشته باشیم به طوری که خانواده‌های آسیب دیده بتوانند نیازهایشان را به طور مستقیم و مستمر برطرف کنند.

وی با اشاره به راه اندازی هیات های مجازی در ماه مبارک رمضان، افزود: هیات دانشجویی متمرکز در سطح شهر برای ماه مبارک رمضان تشکیل شده که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که افراد به صورت انفرادی حوزه عبادت را انجام دهند، بتوانیم در شبکه‌های اینترنتی، اینستاگرامی و هر حوزه ای در فضای مجازی که می توانیم را فراهم کنیم و در این راستا هیات‌های مجازی تشکیل خواهند شد و در این زمینه هم فعالیت خواهیم کرد.

شرفی گفت: بسیج دانشجویی همواره مدافع آرمان های انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و در همه شرایط به صورت جهادی پای کار و جهادگرانه برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، این قشر که همیشه حامی اقشار مختلف به خصوص قشر ضعیف بوده در لحظات بحرانی کمک‌ حال آنها و پشتیبان مردم می باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بسته های معیشتی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان