Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پایداری تولید و ایمن بودن تجهیزات از اولویت های اصلی مسئولان پالایشگاه گاز ایلام است، گفت: برای تحقق این موضوع می بایست پروژه های مهم و زیادی تعریف و به اجرا درآید.

به گزارش خبرگزاری برنااز ایلام ، دکتر "روح اله نوریان" در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پالایش گاز ایلام که با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، افزود: برخی از مشکلات این مجتمع صنعتی، میراث به جای مانده از زمان طراحی می باشد که برای رفع آنها نیازمند تامین اعتبار و کمکهای مسئولان در سطح شرکت ملی گاز ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در زمینه فروش کامل LPG نیازمند حمایتهای مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و ستاد شرکت ملی گاز ایران و همکاری همه جانبه امور بین الملل وزارت نفت می باشیم، اظهار داشت: اگر چنانچه همه محصولات به پتروشیمی ایلام تحویل داده شود هم از هدر رفت آن جلوگیری می شود و هم برای شرکت درآمد زایی خوبی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تنوع بخشیدن به محصولات گوگردی این شرکت برای فروش بهتر و درآمد زایی بیشتر از برنامه های اصلی این پالایشگاه می باشد، تصریح کرد:برنامه ریزی برای تدوین اهداف و ماموریتهای شرکت در حال انجام بوده و با تلاشهای انجام شده تاکنون اهداف میان مدت سال جاری در این پالایشگاه احصا شده است .

دکتر نوریان افزود: بهره وری و توانمند سازی نیروی انسانی و استفاده بهینه از این منابع و ایجاد فضای صمیمی برای بهره وری بیشتر کار، افزایش و پایداری تولید از اولویتهای اصلی این شرکت در سال جاری خواهد بود.

همچنین مدیرعامل سابق شرکت پالایش گاز ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته تلاش شد که توانایی بلقوه همکاران به بالفعل تبدیل شود، گفت: پایداری تولید در سالهای اخیر در واحد گوگرد محقق و بیش از 85 هزار تن LPG  نیز به پارس جنوبی ارسال شده است.

 مهندس "شهریار داری پور" با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته این پالایشگاه، موفق به اخذ تقدیر نامه 4 و 5 ستاره تعالی شده است ، افزود: رتبه دوم سلامت اداری، رتبه اول پژوهش و فناوری و اخذ تندیس سیمین مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در طول دو سال گذشته بوده است.

در پایان این مراسم مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه منطقه غرب کشور از نقاط حساس شرکت ملی گاز ایران است ، گفت استمرار تولید پالایشگاه گاز ایلام به عنوان تنها پالایشگاه تولید کننده گاز در غرب کشور دارای اهمیت زیادی است و گرچه با آمدن خط ششم سراسری انتقال گاز کمی از حساسیت آن کاسته است ولی صادرات گاز در این منطقه حساسیت آن را دو چندان کرده است.

مهندس "مسعود زردویان" افزود: توجه خاص به تعمیرات اساسی پالایشگاه ، برنامه ریزی فشرده برای استمرار تولید و توجه به سلامت کارکنان در شرایط امروزی کرونا از خواسته های این مدیریت برای این واحد صنعتی است که انتظار می رود مسئولان آن برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

در پایان این مراسم از زحمات مهندس شهریار داری پور تقدیر و دکتر روح اله نوریان بعنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز ایلام پایداری تولید شرکت پالایش گاز ایلام شرکت ملی گاز ایران پایداری تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران گفت: ضریب پیچیدگی این مجموعه پالایشی به سمت پتروپالایشی شدن، که در طراحی اولیه ۵.۰۶ درصد بوده است، تا سال ۱۴۱۰ به ۱۲.۶۶ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن ایران‌زاد پیش‌ازظهر امروز (یکشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) در آیین معارفه مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران و تکریم مدیرعامل پیشین این شرکت که با حضور جمعی از مقام‌های محلی و کارکنان این شرکت در محل پالایشگاه نفت تهران برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری کارکنان پالایشگاه نفت تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف تعریف شده برای پالایشگاه نفت تهران دست یابیم.

وی افزود: پالایشگاه نفت تهران از نظر فناوری و توجه به سرمایه انسانی در سال‌های گذشته عقب‌ماندگی‌هایی دارد و در اهدافی که ما تعریف کرده‌ایم، در بخش سرمایه‌ انسانی اقدام‌های مفیدی در دستور کار قرار داده شده است و توجه ویژه به سرمایه انسانی سرلوحه کارمان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران بیان کرد: طراحی اولیه پالایشگاه تهران با ضریب پیچیدگی ۵.۰۶ درصد بوده است که امیدواریم با تعریف و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، پیش از سال ۱۴۱۰ این عدد به ۱۲.۶۶ برسد که در کنار آن مسئولیت اجتماعی از جمله حفظ محیط زیست را نیز پیش خواهیم برد.

ایران‌زاد با تأکید بر اهمیت پروژه‌های بهبود کیفیت محصولات پالایشگاه تهران و ارتقای محصولات به استانداردهای جهانی به‌منظور ارتقای شاخص‌های محیط زیستی افزود: حاکمیت شرکتی و توجه ویژه به قوانین تجارت را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد و با تشکیل کارگروه‌های تازه سه‌گانه، امیدواریم در راهی که طی پنج سال آینده پیش‌رو داریم، به کمک محیط پیرامونی شهرستان ری، به اهداف خود دست یابیم.

توجه ویژه به رسالت‌های اجتماعی و محیط زیستی

وی تأکید کرد: از همه دستگاه‌های حاکمیتی می‌خواهیم که به ما کمک کنند تا با تکمیل و اجرای پروژه‌های محیط زیستی، مسئولیت اجتماعی خود را به ثمر برسانیم و در کنار آن تکالیف قانونی خود را نیز عملیاتی کنیم.

وی با قدردانی از اعتماد هیئت‌مدیره ابراز گفت: امیدوارم در ماه‌های آینده با تلاش جهادی و همکاری گروهی همکاران حرفه‌ای من، شاهد گشایش پروژه‌های بهبود کیفیت و تحول مثبتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی باشیم.

به گزارش شانا، محسن ایران زاد طی حکمی از سوی وحید عبیری، رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران در اسفندماه پارسال به‌عنوان مدیرعامل تازه پالایشگاه پایتخت منصوب و سکان این مجتمع پالایشی را به‌عهده گرفت.

وی مدیرعاملی شرکت پتروشیمی اصفهان، عضو هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران، عضویت در کمیته استانداردهای ملی ایران، عضویت هیئت‌مدیره پلی اکریل ایران، مشاور ساخت مینی پالایشگاه‌ها و سوابق پروژه‌ای در زمینه مدیریت مصرف آب در صنعت پالایش نفت را در کنار سوابق مدیریتی و تخصصی متعدد دیگر، در کارنامه کاری خود دارد.

ایران‌زاد همچنین با ارائه راهکارهای موثر در زمینه خودکفایی بنزین در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت لوح سپاس از رئیس‌جمهوری وقت شده است.

شرکت پالایش نفت تهران در واپسین روزهای سال گذشته با تصاحب سهم عمده شرکت پتروشیمی شازند و با برخورداری از ظرفیت انتقال محصولات بین دو مجموعه توانست گام بلندی برای پتروپالایشی شدن و ارزش‌آفرینی برای ذینفعان خود بردارد.

دیگر خبرها

  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • کدام پالایشگاه‌ ها بیشترین افزایش تولید و فروش را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند؟
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ درصد می‌رسد
  • اقدام‌های عملیاتی نفت و گاز مارون با هدف پایداری تولید در ۱۴۰۲
  • ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده دارو و تجهیزات
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته در بهای تمام‌شده دارو و تجهیزات